3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    TKroon

Exchange mail kopiëren?

Graag zou ik mijn werkagenda ook op mijn iPhone gebruiken. Dit is al mogelijk door mijn werkaccount toe te voegen, echter vereist dit een toegangscode op mijn iPhone. Ik vind dit zo irritant, dat ik dit niet wil gebruiken.

Is het mogelijk om mijn agenda te kopiëren (door te lussen zeg maar) naar een ander soort agenda (GMail, iCloud, etc?). Wel dat dit synchroon loopt, en wijzigingen ook doorgevoerd worden. Ik ben benieuwd:)

Bijdrager
    TKroon

Ik heb mijn agenda nu openbaar kunnen maken, en het is gelukt deze met mijn Live-account deze op mijn iPhone te krijgen. Nadeel is nu dat mijn agenda openbaar is, daar ben ik minder blij mee. Als iemand hier nog een oplossing voor heeft, hoor ik die graag!

Bijdrager
    Ir.Bob

Ik gebruik er nu een CalDav server voor (publiceren, maar dan naar specifieke server, min of meer dezelfde optie die je nu gebruikt). Die CalDav server is inbegrepen bij m’n XS4ALL abbo. CalDav is een standaard, je Mac zou ook als zo’n server kunnen fungeren. Die server is beveiligd met een wachtwoord, dus m’n agenda is niet openbaar.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.