6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    jeroenji

Exchange contacten synchroniseren niet (meer)

Tot voorkort has ik geen enkel probleem met het synchroniseren van het adresboek tussen mijn MacBook en onze zakelijke exchange server. De mail en notities e.d. doen het ook prime. Ook op de iPhone en iPad werkt het prima. Opeens kon ik de contacten niet meer synchroniseren. Wanneer ik in het control panel het vinkje aanzet bij contacten bij de exchange server, schiet het vonkje steeds weer automatisch uit… op de iOs devices werkt het nog prima. De netwerkbeheerder op de zaak zegt dat hij niets heeft veranderd.
    Iemand een idee??? Het is nogal irritant bij berichten en mail enzo…

Bijdrager
    Ruud Ravenhorst

Heb hetzelfde gehad nadat ik Yosemite installeerde. De Exchange-account weggooien en opnieuw installeren deed wonderen. Maar waarschijnlijk heb jij dat ook al geprobeerd…

Bijdrager
    jeroenji

To be honest…:-? ga het meteen doen!

Bijdrager
    jeroenji

Hmm… does not do the trick to be honest. Er staan nu zelfs 2 exchange accounts bij contacten (mail wel normaal 1 account)…

Bijdrager
    jeroenji

Strange… ook de iCloud contacten komen niet meer binnen

Bijdrager
    jeroenji

Uhm… is er iemand met een idee, de exchange verwijderen en toevoegen heeft geholpen. Alleen, iCloud contacten synchroniseren iet meer. Alle apple ondersteuningstappen doorlopen maar zonder resultaat. Als ik op iCloud.com kijk, staan ze er nog wel, dus ze zijn niet kwijt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.