6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    zoever01

Exchange account wil thuis niet werken, wel op het werk en iphone

Ik heb een Exchange account aangemaakt op mijn mac, deze doet het op mijn werk wel.
    Maar krijg thuis geen contact, ook heb ik het bij de buren geprobeerd door mijn mac op hun draadloos netwerk aan te sluiten.

Voor heen hadden ze een andere webmail dat was met owa, deze heeft het altijd gedaan.

Wel kan ik de mail plus agenda en contacten op mijn iphone ontvangen ook thuis via de wifi.

Ik heb het gevoel dat mijn mac het thuis afblok, maar waar????

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Gr, Alexander

Bijdrager
    mfduffel

Er zijn verschillende mogelijke oorzaken.
    Als het op je iphone werkt, controleer dan eerst of de instellingen op je mac hetzelfde zijn
    (Dat het op kantoor werkt, kan best: je bent dan verbonden met het bedrijfsnetwerk, lokaal dus)
    (Op kantoor verbind ik via exch01.msv.local. Buiten kantoor mail.***.be bv.)

Bijdrager
    piebas

Welke versie Mac os staat er op de imac?
    Welke versie exchange wordt er gebruikt

Bijdrager
    tarun

Misschien moet je via een VPN verbinden met je bedrijfsnetwerk?

Bijdrager
    johnkeates

Dit ligt aan de beveiligingsinstellingen van exchange.

Er wordt namelijk een beveiligingsprofiel vereist, en dat werkt alleen met mobiele apparaten.

Bijdrager
    zoever01

Ik draai versie 10.8.4 OS X op mijn Macbook Pro.

Op het werk (school) log ik in op het draadloos netwerk, daar doet hij het wel hier gebruik ik een medewerker account om het netwerk te kunnen gebruiken.

Ze hebben de webmail vernieuwd, de vorige deed het wel, nu moet het met webmail.******.nl.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.