6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    MIVE

Exchange 2010 icm mail en iCal

Zijn er hier al mensen die mountain lion hebben geinstalleerd en die gebruik maken van mail/ calendar via een exchange 2010 server? En zo ja, wat zijn de ervaringen? Ik heb in de apple support community wat berichten gelezen – maar niet heel veel – dat exchange 2010 niet goed ondersteund wordt.

Bijdrager
    cids

Werkt prima wat mij betreft…

Bijdrager
    Artell

Heb er niet eens bij stil gestaan.. En ben ook niks geks tegen gekomen. Dus hier ook geen problemen. (Exchange 2010 SP2)

Bijdrager
    MIVE

Voor de zekerheid: geen problemen met de Apple mail client en iCal (dus niet outlook voor de mac…).

Bijdrager
    Ir.Bob

Ik moet eerlijk zeggen dat de ondersteuning voor exchange nog nooit zo goed is geweest in Mountain Lion. Ik ben erg tevreden dus. (En nee ik heb werkelijk geen idee of mij beide werkgevers Exchange 2010 of 2007 draaien en dat wil ik ook niet weten ook)

Bijdrager
    MIVE

Heb de upgrade uitgevoerd en na een paar dagen heb ik zelfs het idee dat Mail.app en ical (accounts via exchange 2010) er beter op zijn geworden. De lion problemen met mail (paar keer per week helemaal vastlopen, mail na verplaatsen weer gewoon terug op de oude plaats, fouten met zoekopdrachten) heb ik niet meer ervaren. En hoewel dat moeilijk in te schatten is op een macbook air die al snel is van zichzelf lijkt het ook nog eens soepeler te lopen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.