5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    campetto

Excel traag traag traag

Ik heb net een nieuwe iMac. Loopt gesmeerd, behalve Excel 2011. Die is niet vooruit te branden. Zelfs scrollen gaat niet.

Ik zie er allerhande topics over, maar nog niet dat het met een nieuwe Mac gebeurt en ook niet dat het gebeurt met een nieuw leeg werkblad.

Heeft iemand advies, anders dan Excel door een ander programma te vervangen?

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Topic hoort niet thuis in subforum One More Thing (wat alleen gebruikt dient te worden voor topics welke gaan over deze site, podcast of app van OMT). Daarom verplaatst naar dit subforum.[/mod]

Bijdrager
    belfortmac

Ik begin me iets wat te iriteren over HansI2124, dit mag niet , zus is verkeerd.
    Overal als eerste bij , ga een hobby zoeken, JAN LUL

Bijdrager
    Pivni Pes

Ik gebruik al jaren NeoOffice, ziet er niet zo overdreven gelikt uit als MS Office, maar het werk wel goed en snel.
    In de laatste versie hebben ze Java gedeeltelijk of helemaal (1 van de 2, weet ik niet zeker) over boord gegooid.
    Mijn ervaring om meerdere systemen is dat NeoOffice stabieler en sneller is geworden.
    Ook opent NeoOffice word en excel documenten en je kan het zelfs in dat formaat weer opslaan.
    Download is voor de oudere versie gratis, wil je de meest recente versies en updates downloaden, dan moet je een bedrag van ik dacht iets van ±€10,- overmaken.
    Dan mag je een jaar lang gratis downloaden.

Bijdrager
    nk22

Muis naar boven- Apple logo- Recente Onderdelen- Wis Menu.
    Misschien wordt dan niet alleen Office maar ook je Mac sneller. Bij mij hielp het. Dus geen €10

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.