6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    MatrixXx

excel tabel door middel van php in een html pagina laden

hallo, ik heb een vraag,

ik heb een excel tabel die in een html pagina geladen moet worden, en automatisch bijgewerkt moet worden als ik de excel tabel aanpas, nou heb ik hel lang gezocht en zelf gepiekerd over hoe ik dit zou kunnen oplossen maar ik kom dr niet uit..

is er iemand die mij kan helpen?

m. vr. gr.

Michael

Bijdrager
    June

Je bedoelt een PHP Excel Parser. Er zijn er genoeg maar kosten veel geld en sommige zijn bedoelt om alleen om een win server te draaien door de com objecten te gebruiken enz…

check hiero misschien dat je iets kan vinden:
    http://www.phpclasses.org/search.html?words=Excel&go_search=1 of
    http://www.google.com/search?q=PHP+Excel+Parser&hl=en&lr=&ie=UTF-8&start=10&sa=N

succ6

Bijdrager
    MatrixXx

ja, dat bedoelde ik inderdaad, en ik heb er ook een aantal gevonden, maar deze werkten niet zoals ik dat wilde, of ze werkten gewoon niet. En ze waren idd schofterig duur.

Daarom ben ik zelf gaan kijken of het te realiseren viel, maar al snel begreep ik dat ik met mijn minimale kennis van php niet zo ver kom.. misschien iemand die me een eindje op weg kan helpen?

of is het niet mogelijk? dat zou verklaren waarom die programma’s zo duur zijn.

gr. Michael

Bijdrager
    hansenonline

ben geen kei in php, maar als je dat excel bastand als csv bewaard(comma seperated) dan kan je de regels als string binnen halen en in php benoemen en dan een tabel definieƫren en dat zou dan moeten werken.

daan.

Bijdrager
    MatrixXx

ja, dat is misschien een mogelijkheid, maar kan je mij dan iets van een voorbeeld laten zien? ik ben er namelijk helemaal niet thuis in..

Bijdrager
    walinsky
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.