8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    lord anubis

Excel op iPad

Ik heb een beetje het forum afgezocht, maar ben mijn vraag niet tegen gekomen, of eigenlijk het antwoord op mijn vraag.

Het gaat specifiek over Excel en niet de andere office onderdelen.

Ik moet bijna wekelijks een excel worksheet maken. En de opzet doe ik nu met numbers, dit doe ik tijdens het reizen in de trein. Dan verstuur ik het als excel bestand, en verwerk het verder in excel.

Leuk, maar uiteindelijk omslachtig. En Regelmatig moet ik het verder uitbreiden, of de data bewerken, en dan zit ik vast.

Met welk app hebben jullie ervaring waarmee je handig zowel op je iPad en op je desktop een excel spreadsheet te kunnen bewerken, zowel de formulas als de data?

DocsToGo
    Quickoffice
    OfficeHD
    Of….

( zag dat ze bij DocsToGo 111 formules in bezit hadden, is dat om blij te zijn t.o.v de andere pakketten, of…?)

Graag jullie adviesen en gedachten.

Bijdrager
    wynand

Voor zover het klopt komt Microsoft binnenkort met office voor de iPad

Bijdrager
    lord anubis

Klopt, had ik nog willen vermelden, maar wil toch iets op korte termijn.

En bij MS is het op het ogenblik allemaal botjes gooien in een kapotte glazen bol en dan naar koffie dik kijken waar het schimmel opstaat.

I.i.g bedankt

Bijdrager
    justi

Numbers is de beste App voor Excel op de iPad, dus iets op korte termijn is een MacBook in de trein met Office;-)

Bijdrager
    lord anubis

MBP tja. Maar dat wordt ook geen korte termijn. Het sparen er voor zal langer duren dan dat MS met hun excel for iPad komt, vermoed ik. Of jij moet een super aanbieding hebben/weten? ;-P

Bijdrager
    Stirf

Numbers is er ook voor iPad en iPhone.

Bijdrager
    gipsman

Cloudon (Word,Excel,PP)
    Werkt goed en is voorlopig gratis.

Bijdrager
    lord anubis

Cloudon, lijkt me wel wat.
    Zou de interface van excel een web interface zijn, i.p.v een excel app integratie?

Morgen eens uitproberen en kijken of het wat formules kan.

Bedankt.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.