5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Dalleke

Excel absolute verwijzing “$”

Kan er mij iemand helpen, ik heb al in de forums gezocht maar zie het niet direct staan.

In Excel (windows versie wordt aan een cel de absolute verwijzing toegekend door F4 in te drukken, waarbij een dollarteken geplaatst wordt. Die maakt dat deze cel een vaste wordt in bvb formules.
    Ik vermoedt dat dit in de MAc versie ook moet zijn maar welke functie toets is het?

Dank bij voorbaat voor de hulp:roll:

Bijdrager
    Dalleke

Sorry ik heb het gevonden :sealed:

Bijdrager
    greatpetie83

Misschien kan je ook even vertellen wat de oplossing is behalve zelf het $-teken in de cel te zetten?

Bijdrager
    Yaris

Het is een beetje onzinnig om een vraag te stellen en er dan vlak daarna aan toe te voegen dat je het antwoord zelf al gevonden hebt zonder dat antwoord aan de anderen mede te delen. Andere forumleden kunnen nu of later met diezelfde vraag zitten en via de zoekfunctie je topic op het spoor komen. Dan klikken ze het topic aan, vol hoop op een oplossing voor hun probleem en lezen ze daar alleen maar dat je het antwoord zelf al gevonden hebt.

Dit forum is er om informatie en oplossingen uit te wisselen. Elke dag groeit de massa kennis en know-how die hier neergeschreven is nog aan en we zijn iedereen dankbaar die daaraan meewerkt.

Geblokkeerd
    Breuf
    ”Dalleke”

Sorry ik heb het gevonden :sealed:

Ja, ik heb even gezocht en ik heb het ook gevonden.

Breuf

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.