7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    jaydubbelu

Auteur veranderen in Excel 2011

Beste vrienden,

sinds kort heb ik een copy van office 2011 van kantoor.

nu heb ik een oude spreadsheet, waarbij ik de author wil veranderen naar die van mijn bedrijf ipv mijn eigen naam. kan dit?

zijn de veranderingen die in het document zijn gemaakt zichtbaar onder mijn eigen naam of veranderen die daarbij ook?

Bijdrager
    johnkeates

Je kan beter op kantoor werken. Het is vrij illegaal om software te kopieren.

Wat je kan doen is de auteursvelden in de voorkeuren aanpassen.

Bijdrager
    Riny Maas

Niet heiliger worden dan de Paus svp!:razz: Of even goed lezen op de site van Microsoft waar het duidelijk wordt uitgelegd:
    Het Microsoft Home Use Programma is onderdeel van de Software Assurance Benefits in het Volume Licensing-programma
    Bedrijven die hiervoor kiezen, hebben altijd de beschikking over de nieuwste Microsoft-software. Omdat ondersteuning en training zijn inbegrepen. Via het Microsoft Office Home Use Programma kunnen medewerkers een legitiem exemplaar van bepaalde Microsoft Office-programma’s krijgen, dat ze voor de duur van het Software Assurance-contract thuis kunnen installeren en gebruiken.

https://partner.microsoft.com/netherlands/40121922

Bijdrager
    johnkeates

Denk je nou echt dat Nederlandse bedrijven extra geld uitgeven om medewerkers buiten de deur te laten werken?:p

Ik weet dat dat bestaat, maar veel bedrijfjes hebben geen VL en de grotere bedrijven hebben juist weer problemen met mensen die data buiten de deur gebruiken.

Bijdrager
    Riny Maas

Het is niet “extra” maar, net als het cross platform gebruik, een standaard onderdeel geworden van het volume licensing programm van Microsoft.

Bijdrager
    jaydubbelu

ermmm, mja.

Voor de duidelijkheid, wij zijn maar een klein bedrijfje, en ieder kreeg gewoon een nieuw exemplaar. ‘Copy’ duiden op een legaal exemplaar.

Maar OT, het veranderen van die auteursvelden verandert direct alles?

Bijdrager
    bouncer

Author veranderen in File –> Properties.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.