4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Sabrina

Ewent card reader op iMac

Hi,

Ik heb al een tijdje een card reader liggen van Ewent, maar ik krijg hem niet werken op mijn mac.
    Telkens als ik de eid-quick installer opzet, blijft deze hangen op het scherm ‘kaartlezer verbinden’. Hij herkent de kaartlezer dus blijkbaar niet.
    Ik heb op het forum al heel wat hierover gelezen, ik heb daarom ook de driver van de kaartlezer gezocht, gedownload en ge├»nstalleerd, maar dit helpt ook niet. Besturingssysteem is Mavericks, maar werkte daarvoor ook nooit…
    Iemand nog tips wat ik nog kan proberen??

Thanks!

Moderator
    Night

Een andere kopen. Die dingen kosten een drol. Soms maak een leverancier nu eenmaal incompatibele hardware. Waarschijnlijk is zelfs onder Windows een aparte driver nodig om hem werkend te krijgen, terwijl dit eigenlijk niet eens nodig zou moeten zijn.

Bijdrager
    mfduffel

Als het over de ‘belgische’ versie gaat: er is ook een versie van de eid software voor ‘toekomstige’ versies, die moet je installeren.
    Hier kan je die vinden.
    Je moet ook je mac herstarten na installatie.

Bijdrager
    Sabrina

Hi, die versie had ik ondertussen al verschillende malen opnieuw geprobeerd… Maar had em eindelijk op een andere pc ge├»nstalleerd gekregen en toen ik bij de driver van Ewent ging zoeken, vond ik een topic over de werking op Mac. Moest ik Java installeren en nadien de driver, nu werkt het eindelijk!! Toch bedankt:wink:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.