4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Zmp

Everest Poker op de Mac

Dat mede-mac’ ers!
    Ik ben recentelijk geswiched (eigelijk meer terug van weggeweest) en dat bevalt me goed tot nu toe. Zo een beetje alles wat ik tot nu toe kon op mn PC lukt ook op de mac. Ik zit alleen met een probleempje, ik mag graag een beetje pokeren op internet, en dat dit ik altijd met everest poker. Ik heb daar al een account en zou daar dus graag verder op spelen. Nou is er van everest geen mac client, ik vraag me dus af of ik dmv emulatie ofzo toch dat progammatje kan draaien?

Weet iemand daar iets vanaf?

Bijdrager
    Zipdude

Bijdrager
    Zmp

OK, gelezen maar ik heb eigelijk geen zin om me weer helemaal in een windows omgeving te wanen als het niet nodig is (daar ben ik nu net vanaf ;), dus bootcamp valt voor mij af in dit specifieke geval. En daar komt bij dat het een spelletje is dat zo weinig van een de computer vraagt dat het volgens mij simpeler kan. Ik zoek dus iets dat wel kan ” emuleren” maar dat ik ondertussen wel gewoon in de Mac omgeving kan blijven surfen/muziek luisteren etc.

Virtual PC is werkt toch ook via een soort virtuele PC omgeving ?(of herinner ik mij dat verkeerd) Het gaat me er juist om dat de emulator alleen los gelaten wordt op het spelletje en dat ik ondertussen gewoon door kan mac’ en. Alvast dank voor de reacties

Bijdrager
    Mkouwenhoven

Hey ZMP,
    ik speelde ook altijd Everest tot mijn switch, ben toen voor MAC over gestapt naar Full Tilt Poker & Party poker. Zeker aan te raden.

Succes

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.