-
Q:
Evenementenkalender
Beste mede-forumgebruikers,
Een tijd geleden kreeg ik het idee om een evenementenkalender op te stellen waar OMT’ers dan bepaalde evenementen konden aankondigen of promoten. Zelf ben ik hobbyfotograaf, ik probeer nu een freelance bedrijfje op te zetten, maar dat terzijde. Vaak zoek ik evenementen om puur voor de fun foto’s te maken, met name in de regio Haaglanden. Ik geloof dat meer mensen dit hebben, dus daarom wil ik deze kalender opstellen.
Ik stel voor dat er een wikipost komt, waarop je evenementen naar datum en provincie kan inrichten. Dit kunnen alle soorten zijn, waarvan jij denkt dat het nuttig kan zijn voor andere forumleden.
Dit kan zijn van openstelling van een kinderboerderij tot een freestyle motorcross-event en van een signeersessie tot een interview met Wozniac.
Ik ben me ervan bewust dat OMT ook een ‘agenda’ heeft, maar dit gaat enkel over mac. Met dit initiatief wil ik juist andere fotografen en geïnteresseerden op de hoogte brengen van wat er in de buurt gebeurt.
Het is niet de bedoeling van dit topic om reclame te maken voor commerciële activiteiten waarvoor betaald moet worden.Wiki
Nederland:
Graafschap Holland Noord
26 november 19.30 – 22.00 – Openhaard #17 Thema: Street Art, Trouwgebouw Amsterdam
28 November 10:00 Grote Rommelmarkt, Sportpaleis Alkmaar
31 Januari 2011 Mobile Monday #19, De Duif, AmsterdamGraafschap Holland Zuid
Graafschap Zeeland
Hertogdom Brabant
Bisdom Utrecht
Hertogdom Limburg
Heerlijkheid Overijssel
Landschap Drenthe
18 December 14:00 Kerstmarkt op het Piet Soerplein in HavelteHeerlijkheid Groningen
Heerlijkheid Fryslân
Hertogdom Gelre
26 November 21:15 Zaalvoetbal V.V. Ruurlo – JU WehlFlevoland
België:
Oh maar absoluut niet bedoeld als reclame! Niet om zelf geld mee te verdienen ten minste.
Ik zal dat in de openingspost erbij zetten. Ik had aan de huisregels gedacht en was in de veronderstelling dat ze zouden rijmen.Mijn initiatief komt meer voort uit frustratie dat er op een prachtige zaterdagmiddag als deze, en een heleboel anderen, niets te doen lijkt te zijn. En daar wil ik iets tegen doen.
En hier dan?
macstremist op 20 november 2010Ik ben me ervan bewust dat OMT ook een ‘agenda’ heeft, maar dit gaat enkel over mac.
Ik vindt het een goed idee (dat Fryslân in het Fries schrijven). Ik ben ervoor dat men, om het simpel te houden, wereldwijd landennamen moet uitspreken en schrijven in de oorspronkelijke taal en het zo ook moeten leren op school. Dus ‘France’ ipv Frankrijk en ‘España’ ipv Spanje.
iPrincess op 20 november 2010Schrijf Zwitserland dan ook meteen als Die Schweiz/la Suisse/Svizzera/Svizra :slant:.
Für di scho d’r Schwyz, Schätzli
Mac op 21 november 2010Macstremist heeft niet opgelet bij aardrijkskunde.
In Pakistan is het onderwijs nogal armzalig.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.