2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    WalterSteenvoorden

Even voorstellen

Hoi,

Ik ben Walter, 33 jaar oud, ik ben van plan om een winkeltje te starten, al sinds de eerste iMac in 1999 ben ik redelijk verslingert aan Apple en hun computers. iPhone e.d. nooit echt iets mee gehad, maar de Mac is hier thuis redelijk koning.

Voor de winkel wil ik gebruik gaan maken van een cross-store systeem op basis van Filemakerpro 12. Naar wat ik gezien heb is het relatief eenvoudig om kassa/voorraad systemen te draaien op Mac hardware. De betrouwbaarheid van Apple en de veiligheid spreken boekdelen en besparen hoge rekeningen van allerhande IT lease bedrijven en op acces/visual basic gebaseerde systemen.

We hebben een paar mac’s, de mac die ik zelf gebruik is de 2012 MBP 13.3″, met 4 gb ram, 500gb. Ik draai er ilife, iwork en adobe premiere & photoshop elements 11 op. De enige windowsbak in huis draait inmiddels al weer een tijdje ubuntu en werkt als server voor de printer en onze bestanden.

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Welkom op dit Apple forum, Walter.
    Wij hebben echter een speciaal topic gemaakt waarin je je kan voorstellen:
    http://www.onemorething.nl/community/topic/beste-onemorethingnl-gebruiker-stel-jezelf-even-voor
    Graag daar eventueel verder. :wink:[/mod]

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.