11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    rophi

Even opnieuw opstarten: al mijn mail verdwenen…

Hallo iedereen,

Ik heb een nogal vervelend probleem; na een reboot vanwege een netwerk probleem, ben ik ineens al mijn mail kwijt. Ik heb gekeken in de Library, maar inderdaad zijn alle .emlx bestanden verdwenen…
    Ik heb geprobeerd alles weer opnieuw op te bouwen en te importeren, maar zonder succes. 7 jaar mail foetsie… Iemand een idee?

groet,
    Rob

Bijdrager
    Marc

Ja, backups maken.

Bijdrager
    Turbanus

Dat kan natuurlijk nooit alleen door een reboot. Heb je de naam van je thusimap veranderd?

Bijdrager
    sypie

Als dat zo is dan zouden je programma’s ook niet meer moeten opstarten of te vinden zijn.

Bijdrager
    Oppie

Waarom niet? Alleen starten ze dan op alsof ze voor de eerste keer gebruikt worden…

Geblokkeerd
    Anoniem

idd, het lijkt me zeer sterk dat dit door een simpele reboot kan komen.

Bijdrager
    1984

Ik heb het laatst ook gehad (plotseling alle @mail weg ) Het probleem duurde niet lang, echter helaas weet ik niet precies meer wat ik toen gedaan had…….OnyX ? Schijfhulpprogramma…? of gewoon herstart….:|

Bijdrager
    corneeltje

Staan ze nog in de bibliotheek?
    Heb je Postbus Bouw opnieuw op geprobeerd?

Ik heb dat ooit ook eens gehad en het was toen een kwestie van even wachten.

Bijdrager
    Turbanus

Ik denk dat de TS nog op een zomerfestival zit……:wink:

Bijdrager
    Yaris
    ”corneeltje”

Staan ze nog in de bibliotheek?

”rophi”

Ik heb gekeken in de Library, maar inderdaad zijn alle .emlx bestanden verdwenen…

”corneeltje”

Heb je Postbus Bouw opnieuw op geprobeerd?

”rophi”

Ik heb geprobeerd alles weer opnieuw op te bouwen en te importeren, maar zonder succes.

Eerst even de openingspost lezen zou handig zijn…

Bijdrager
    tonie

Ik heb geprobeerd alles weer opnieuw op te bouwen en te importeren, maar zonder succes. 7 jaar mail foetsie… Iemand een idee?

Hoe kun je iets dat je niet meer hebt opnieuw opbouwen? Waarvandaan kun je iets dat je niet hebt importeren ?

heb je misschien perongeluk automatisch inloggen toegestaan in een andere gebruiker ?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.