4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    thomveen

Beeldscherm mb white 2007 = mb alu 2008?

even een heel kort vraagje.

zit er in een macbook white uit 2007 het zelfde beeldscherm als in een macbook aluminium uit eind 2008.
    of heeft dit de zelfde aansluitingen en afmetingen.

ik heb namelijk een macbook (aluminium) met een waarschijnlijk defecte display en een macbook (white) met waterschade.
    hier van is het beeldscherm wel in orde.

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Topictitel verduidelijkt.
    Bijna iedereen die hier een onderwerp plaatst, heeft namelijk een vraag…….[/mod]

Bijdrager
    CedricH

Volgens mij is het scherm van je oude MacBook dikker dan dat van een MacBook aluminium. De alu MacBooks hebben ook LED backlights, de oude MacBooks nog niet. Op iFixit vind je waarschijnlijk wel meer informatie.

Bijdrager
    stavos
    thomveen op 08 januari 2013

even een heel kort vraagje.

Als het nou een snel vraagje was geweest…

Bijdrager
    stel maar

Op ifixit verkopen ze een MacBook lcd paneel en daarbij staat:

All 13.3″ MacBooks (excluding MacBook Unibody and MacBook Air)

Dan lijkt het op te houden, een LCD paneel voor de MacBook Unibody hebben ze niet. Je kan nog op google zoeken naar de lcd-typenummers zoeken van beide MacBook’s en dan in de datasheets zoeken wat het verschil is, waarschijnlijk stroomverbruik en misschien andere connectoren.

edit:
    In de MacBook zit LG lp133wx1 en in de MacBook unibody zit LG lp133wx2/3. Deze zijn niet hetzelfde. De dikte, de vorm, connector zijn al niet het zelfde. Verder heb ik nog niet gekeken maar dat hoeft ook niet.

Mocht je het zelf willen bekijken, MacBook, MacBook unibody

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.