11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    himac

(ev Nova) combat rating verlagen… :(

hoe is het mogelijk om je Combat Rating te verlagen?
    je niet meer met gevechten enzo bemoeien?
    mijn combat rating is zo hoog dat ik bijna geen leuke missions meer kan doen (storylines enz)

Cya plz help mij!

(ben nu ff schoolspullen kopen! ik antwoord over paar uur misschien wel!)

Bijdrager
    WebJ

Wat bedoel je daar dan precies mee? Ik heb het spel zelf gekocht en het is inderdaad een heel leuk spel. Combat rating moet juist hoog zijn wil je storylines zoals de Government beginnen. Je hebt ook nog een andere rating, ‘legal status’, als je veel onschuldige mensen beroofd hoef je je in bepaalde systemen niet meer te laten zien. Bedoel je die misschien?

Bijdrager
    himac

ik bedoel echt letterlijk mijn combat Rating, hij staat bij mij op “Frightening” en dat komt NA “deadly” en daarom willen ze mij geen storyline’s aanbieden.

Misschien omdat ik te veel gevaar op loop?

maar hoe kan ik die combat rating dus omlaag krijgen naar een normaal punt?

Bijdrager
    himac

hier een overzicht van de combat rating!
    ik heb de Frightening:(

Kills: Rating:
    0 No Ability
    1 Little Ability
    100 Fair Ability
    200 Average Ability
    400 Good Ability
    800 Competent
    1600 Very Competent
    3200 Worthy of Note
    6400 Dangerous
    12,800 Deadly
    25,600 Frightening

maar hoe verminder ik dat nou…:| :| :| :| :|

:cry: :cry:

Bijdrager
    WebJ

Ik vraag me alleen al af hoe je daaraan komt… Ik zou het echt niet weten, misschien het eens een tijdje wat minder vechten, meer traden. Nieuw schipje kopen (als je nl. die rating hebt moet je ook enorm veel geld bezitten omdat je al een enorm schip nodig hebt wil je zo’n hoge rating krijgen)…

Bijdrager
    himac

aha, ik had al wat op internet zien staan over traden, dat was ik dus ook van plan.!
    ik heb inderdaad een aardig groot schip, ik heb de Manticore gekocht in Viking bij Tichel.
    alle wapens enz verkocht en hele sterke ervoor in de plaats gezet.

maargoed! nu ff gaan traden!

Cya en spreek je misschien later over dit spel!

Bijdrager
    MennoV

Kijk eens naar de kaart van de ruimte, als er erg veeel planeten rood zijn ben je niet echt welkom daar en zul je aangevallen worden. Waarschijnlijk heb je her en der wat schepen afgeschoten, dat had je beter niet kunnen doen. Ook indepedent traders kun je niet zomaar neerschieten zonder consequenties.
    De Manticore wordt in het algemeen gebruikt door piraten. Het is mogelijk dat je illegale wapens of licenties aan boord hebt. Wederom word je dan beschouwd als vijandig.
    Dat je geen missies krijgt heeft niets te maken met je combat rating. Als elk systeem waar je binnenvliegt vijandelijk is, zul je daar geen missies krijgen. Je kunt die vijandelijkheid verminderen door in het systeem op piraten te jagen.

Bijdrager
    himac
    ”MennoV”

Kijk eens naar de kaart van de ruimte, als er erg veeel planeten rood zijn ben je niet echt welkom daar en zul je aangevallen worden. Waarschijnlijk heb je her en der wat schepen afgeschoten, dat had je beter niet kunnen doen. Ook indepedent traders kun je niet zomaar neerschieten zonder consequenties.
    De Manticore wordt in het algemeen gebruikt door piraten. Het is mogelijk dat je illegale wapens of licenties aan boord hebt. Wederom word je dan beschouwd als vijandig.
    Dat je geen missies krijgt heeft niets te maken met je combat rating. Als elk systeem waar je binnenvliegt vijandelijk is, zul je daar geen missies krijgen. Je kunt die vijandelijkheid verminderen door in het systeem op piraten te jagen.

zulke dingen snap ik ook nog wle met dit spel!

maar wat jij nu zegt bedoel ik ook niet met mijn probleem!
    als je veel schepen enzo neerschiet krijg je een reputatie bij de planeet, dat weet ik ook nog wel. maar wat je ook krijgt is een ander soort reputatie die ze Combat Rating noemen. die staat bij mij ONTZETTEND hoog! en DIE reputatie wil ik OMLAAG krijgen. maar ik zou niet weten HOE!? dat ik een manticore heb en erg goede wapens zou er niet voor mogen zorgen dat me reputatie omlaag gaat, alleen bij de planeten waar ik mensen dood knal

Bijdrager
    himac

:evil: MIJN GOD:evil:

heb hier een site…heb ik net zelf gepost

ohoh jmmr

Bijdrager
    WebJ

Maar ze zeggen ook dat er helemaal geen reden voor is dat je dat zou willen. Storylines gaan ook gewoon met een hoge combat rating toch?

Bijdrager
    himac

Blijkbaar toch wel

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.