6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Freddy Sunder

Euro bedragen vermenigvuldigen in firefox

Even uitleggen wat ik wil bereiken:
    ik heb op mijn werk een leverancier van producten.
    Via de website van deze leverancier kan ik per product zien wat het kost, aangegeven in euro.
    Deze producten worden doorverkocht aan onze klanten en ons bedrijf neemt daar een winst op.
    bv.: product A kost bij de leverancier €100, wij verkopen aan onze klant aan €120 euro (+20%)

Nu reken ik die bedragen allemaal afzonderlijk uit volgens een bepaalde winstmarge, maar het zou handig zijn als ik meteen op de site het juiste bedrag te zien krijg.
    Op zich lijkt het mij zeker mogelijk: wat ik zoek is eigenlijk een aangepast userscript voor Greasemonkey in Firefox dat alle bedragen op die specifieke pagina opzoekt en vermenigvuldigt. Ongeveer zoals dat ook kan met een Currency Converter voor bv Amazon o.i.d.

Kan iemand mij zeggen of er zoiets bestaat? Of een andere oplossing bieden voor mijn vraagstuk?

Bijdrager
    npu

je zegt dat je dat op de website wil doen. ik neem aan dat die met bepaalde software gemaakt is. php, wordpress, Oracle ADF, wat dan ook.
    Als je die aanpassing wil doen, zul je dat toch in het framework moeten doen waarin de website gebouwd is. En als dat niet ondersteund wordt, zul je het met javascript moeten doen.
    Wat wil je met greasemonkey doen? al je klanten vragen om die plugin met dat script te installeren?
    Ik vind het een erg vreemde vraag eerlijk gezegd.

Bijdrager
    SanderTreur

Als je het als Add-on wil hebben moet het dus toepasbaar zijn op verschillende websites?

Bijdrager
    Freddy Sunder

Het hoeft niet per se met Greasemonkey en het is enkel op die website.
    Het is ook niet de bedoeling dat alle klanten die plugin installeren. In principe hoeven die niet te wetenw ie de leverancier is.
    Enkel voor eigen gebruik dus of in het geval dat een klant meepiept op het scherm.

Bijdrager
    valandil

Waarom pas je dit dan niet zelf aan in de code?
    met php gewoon laten berekenen en doorvoeren.

Bijdrager
    Freddy Sunder

Het gaat om niet om een eigen website, dus ik kan de code niet aanpassen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.