15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    santi

Ethisch Imac-probleem

Zoals het onderwerp je waarschijnlijk al deed vemoeden: ik heb een ethisch probleem omtrent mijn oude (OS 9.1) Imac: ik wil ‘m niet meegeven aan de vuilnismannen.

De Mac is namelijk onbruikbaar geworden. Ik probeerde hem eens te upgraden naar OS X, maar wist niet dat je daar eerst Firmware voor moest installeren etc. Gevolg: nu doet hij de ‘chime’ nog, maar dan valt hij na een half minuutje lam in een soort van zacht pruttelgeluidje. Lichtje brandt, verder doet er helemaal niks, inclusief beeldscherm.

Ik ben niet technisch en vaardig genoeg om er iets aan te doen, en nu zit ik er dus aan te denken om de Mac maar weg te doen. Alleen…hij ziet er zo mooi uit! Hij is vrijwel onbeschadigd, turquase en het design is gewoon nog altijd supercool.

Hij is eigenlijk te groot als kijkobject, en bovendien wilt mijn vriendin de mac niet dood in de huiskamer hebben. Dat vind ze stom, en ergens begrijp ik dat wel.

Dus(en geef antwoord op e vraag die op jou van toepassing is:
    >Wie weet mijn Mac weer aan de praat te krijgen;
    >Wie heeft er interesse in voor een moeitebedragje of een six-pack Jupiler?
    >Wie weet andere bestemmingen voor mijn Mac?

Ik hoor het graag.

Bijdrager
    ivan92

alle hardware eruit en er een vissenkom van maken:P

Bijdrager
    Macs
    ”santi”

>Wie heeft er interesse in voor een moeitebedragje of een six-pack Jupiler?

Even off topic: Je hebt smaak! Had al schrik dat je er Heineken voor ging vragen!

Bijdrager
    Erik Joling

Wat dacht je van opstarten vanaf de originele CD (C ingedrukt houden), en vanaf die CD het oude systeem er weer opzetten?

Bijdrager
    Erik Joling

Wat dacht je van opstarten vanaf de originele CD (C ingedrukt houden), en vanaf die CD het oude systeem er weer opzetten?

Bijdrager
    Erik Joling

Bijdrager
    Erik Joling

Bijdrager
    santi

Ja, of eh..ik start de originele CD op;-)

Die heb ik niet. Anyone?

Bijdrager
    Erik Joling

Bijdrager
    Erik Joling

Bijdrager
    Hugoengels

Waar woont u ergens?:wink:

Bijdrager
    Erik Joling

Oei, dat is wel heel vaak dezelfde bijdrage. Ik kreeg ook telkens een mededeling dat mijn bericht niet geplaatst was.

Ran into problems sending Mail. Response: 553 sorry, that domain isn’t in my list of allowed rcpthosts (#5.7.1)

DEBUG MODE
    Line : 166
    File : smtp.php

Bijdrager
    ivan92

maar hij plaatst ze wel:?

Moderator
    unSOUND

Lees dit topic van MacPro eens door: :wink:

TIP: Firmware update vergeten? Breng je iMac weer tot leven!

Krijg ik nu ook die Juupiler ? :bigsmile:

Bijdrager
    santi

poeh! hee!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.