3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    erwin33

Ervaringen Videoland app Apple TV

Hoe zijn de ervaringen van de gebruikers van de Videoland op de Apple TV? Heb ooit een abo gehad en keek dat in combi met Chromecast maar nu ik een Apple TV heb kan ik kijken via de app. Ik vind echter die iPhone app vol met bugs zitten en is echt waardeloos, onthoudt de aflevering waar je gebleven bent niet. Slaat een aflevering over vaak. Het staat vol van de klachten op internet hoe slecht die app wel niet is en ze doen er maar niets aan. Hoe is dat bij de Apple TV Videoland app?

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 weeks geleden door erwin33.
    Bijdrager
    PVDK

Ik vind de dienst echt zwaar klote als het gaat om bitrate en voor degene die een echte receiver gebruiken met een 5.1 systeem. Ze zenden alles in stereo uit en de kwaliteit van het beeld is soms echt om te huilen.

Bijdrager
    lord anubis

Dat vergeten waar je was klopt, maar gebeurt vaak als je meer dan een uur of zo of onder een andere VL account kijkt of van app wisselt. Maar dit gedrag zie ik ook bij de andere app’s zoals Disney+. Wel erg irritant. D+ heeft niet eens een side folder waar je kan zien welke films je bekeken hebt of aan het kijken bent. Geen geschiedenis.

Verder is bij VL het beeld te wisselend van kwaliteit en krijg regelmatig, bij gebruik via wifi, de melding dat er geen verbinding is, terwijl die er gewoon is. Via de kabel geen verbinding probleem voor zover.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.