6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    schuurr

ervaringen T-mobile draadloos internet

Beste Forumleden

ik ben mij aan het oriënteren om een dongel aan te schaffen om mijn macbook overal te kunnen gebruiken en overal op internet te kunnen. Nu gaat mijn interesse uit naar draadloos internet laptop economy van T-mobile vanwege de aantrekkelijke prijs (19,95 per maand). Ik vraag mij af of iemand daar al ervaring mee heeft en hoe die ervaringen dan zijn.
    Ik gebruik mijn mac buitenshuis puur voor surfen, google earth, mail e.d. en wil er geen hele bestanden mee downloaden.

Als iemand een tip heeft dan hoor ik het graag.

Groetjes
    Richard

Bijdrager
    AdvanDongen

Ook ’n optie: koop ’n iPhone met het goedkoopste t-Mobile abo.
    Verder: http://www.iphoneclub.nl/15698/pdanet-nieuw-iphone-modem-cydia-win/

Bijdrager
    Mackapoen

Hou er rekening mee dat na 250 Mb je snelheid drastisch geknepen wordt naar 384kbs. Als je elke dag de Telegraaf uit gaat spitten of vaak flash sites op zoekt vrees ik dat dat aan de lage kant is. Ga in je geschiedenis even na welke sites je regelmatig bezoekt (als er al geschiedenis is natuurlijk):|

Bijdrager
    sypie
    Bijdrager
    dspiers

Maar die oudere SW (PPC) van Vodafone zou voor mij een dealbreaker zijn.

Heb een tijd met Vodafone 3G gewerkt. Elke keer als Mac een update deed (Leopard) moest je weer maanden wachten voordat het weer werkte. Maar in de tussentijd wel doorbetalen.

Mac is volgens mij geen prioriteit voor Vodafone. Ik ben er ook klaar mee.

Weet niet of de T-Mobile of KPN SoftWare beter is of niet. Maar Vodafone is geen echte aanrader.

Bijdrager
    Laiste

Ik heb een tijdje een t-mobile abonnement gehad, zonder internet, dat wel, maar als de internet-service net zo belabberd is als de mobiele bereikbaarheid (waar ze toch in de eerste instantie hun prioriteit zouden moeten hebben liggen) dan wil ik je t-mobile van harte AFraden. Ik ben er gillend weggerend, wat een prutsers… :cry:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.