8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    B0

Ervaringen PC133 geheugen van Gistron

Graag wil ik het geheugen van mijn oude G3 wat verhogen met wat PC133 geheugen. De prijzen van dit oude geheugen zijn nog vrij hoog zo’n 60 euro voor 512mb. Behalve bij Gistron en daarom vroeg ik me af iemand ervaring heeft met dit geheugen.

Om dit geheugen gaat het:
    http://www.gistron.com/info/32111?tid=7516203&sid=478cdb4c2989ffae5c83d9f1aa4e77d9

Hopelijk kan iemand me vertellen of dit geheugen geschikt is voor mijn iMac G3 DV.

Bijdrager
    MacHW

Volgens Mactracker zou het inderdaad prima moeten passen. Officieel is de bus 100Mhz van een Imac G3 (DV), maar PC133 is gewoon backwards compatible. Succes ermee.

Bijdrager
    MacHW

Volgens Mactracker zou het inderdaad prima moeten passen. Officieel is de bus 100Mhz van een Imac G3 (DV), maar PC133 is gewoon backwards compatible. Succes ermee.

Bijdrager
    annevano

Kijk even bij MacStuff! Goed en niet duur.
    Suces!

Bijdrager
    macpro

Dan is de aanbieding van de TS toch voordeliger.

Lid
    Pepperonie

Ik zelf ken dat hele Gistron niet, en ik vraag me echt af hoe ze het voor zijn lage prijs op de markt kunnen zetten.
    Die van Dane-Elec en Kingston zijn allebei iets minder dan 50 euro. En dat zijn de A-Merken.
    Het enige wat ik kan bedanken dat ze die reepjes vroeger ooit eens massaal hebben ingekocht en nu al tijden ergens op een zolder liggen weg te meuren en langzaam verkocht worden voor een laag prijsje.
    Want de geheugen dimmetjes die ze bij gistron aanbieden zijn ook merkloos, iets waar ik toch mijn vraagtekens bij zet..

Ik zou zelf voor de duurdere Kingston gaan, want daar weet ik zeker van dat het goed is. En als het niet goed is krijg ik gewoon nieuwe opgestuurd.

Moderator
    unSOUND
    ”macpro”

Dan is de aanbieding van de TS toch voordeliger.

Hoe dat zo ? Zij vragen 60 euro voor 512 MB terwijl MacStuff slechts 26 euro vraagt voor 512 MB..

Bijdrager
    macpro

Ik zie € 18,90 als ik op die link klik.
    Kan me niet voorstelen dat er € 41,10 verzendkosten bijkomt. :wink:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.