15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    CalmCruiser

Ervaringen nieuwe iBook

Ik was benieuwd of iemand op het forum al een nieuw iBook heeft aangeschaft en in huis heeft. Wat zij de ervaringen die je hebt. Ik ben van plan er zelf een te kopen en alle info die ik vooraf heb vind ik waardevol. Aldus wie o wie heeft er al een?

Bijdrager
    PietjePuk

Volgens mij heeft niemand hem al…

Bijdrager
    Timpie

in de Apple Discussions zijn er al mnensen die hem hebben, daar kan je het altidj eens vragen

Bijdrager
    CalmCruiser
    ”Timpie”

in de Apple Discussions zijn er al mnensen die hem hebben, daar kan je het altidj eens vragen

Ik check het eff………………. Dank

Bijdrager
    tennapel

Zoveel verschil met de ‘oude’ iBook is er niet echt denk ik, behalve een beetje snelheid.

Wat hoop je te horen? Wat maakt voor jou het verschil?

Bijdrager
    CalmCruiser
    ”tennapel”

Zoveel verschil met de ‘oude’ iBook is er niet echt denk ik, behalve een beetje snelheid.

Wat hoop je te horen? Wat maakt voor jou het verschil?

Ik ben benieuwd of ze inderdaad al uitgeleverd worden en hoop dat er mensen zijn op het forum die ervaring hebben met de ‘oude’ en nieuwe zodat ik insight information heb. Verder ben ik geintereseerd of er een merkbaar verschil zichtbaar is in de graphics. Wat men verder nog kwijt wil over het de nieuwe iBook laat is over aan de creativiteit van de poster :D Ik vreet het in ieder geval als zoete koek. (mits het positief is natuurlijk) :wink:

Bijdrager
    b2xtreme

Mijn iBook is gisteren verstuurd vanuit China. Het zou 6 tot 7 dagen duren voordat hij hier is.
    Heb een 12 inch besteld met 60 GB HD.

Ik had hem in bestelling staan al voordat de nieuwe uitkwam, mijn bestelling is automatisch omgezet van het oude naar het nieuwe model! :D

Bijdrager
    CalmCruiser
    ”b2xtreme”

Mijn iBook is gisteren verstuurd vanuit China. Het zou 6 tot 7 dagen duren voordat hij hier is.
    Heb een 12 inch besteld met 60 GB HD.

Ik had hem in bestelling staan al voordat de nieuwe uitkwam, mijn bestelling is automatisch omgezet van het oude naar het nieuwe model! :D

Laat maar weten wanneer je haar hebt, en vertel ons je ervaringen!

Bijdrager
    b2xtreme

Ok, hopelijk is hij er snel!

Bijdrager
    Renik2

ik heb sinds gisteren zo’n nieuwe ibook. Ik ben er erg tevreden over, kan alleen niet goed vergelijken omdat het mijn eerste ibook/apple is. Als iemand een manier weet hoe ik hem kan testen zodat jullie wat kunnen vergelijken wil ik dat best doen.
    Ik heb overigens de standaard 12″

Bijdrager
    iStan

Zo die heb je snel binnen…vet relaxed:D
    Ik moet nog een week of 1,5 wachten…

Bijdrager
    b2xtreme

Wel snel zeg! Heb je hem ook online besteld? Of bij een dealer in Nederland gekocht?

Hoe lang duurde bij jou het verzenden (als je hem online besteld hebt)?

Bijdrager
    Statics

Bij mij duurd het een week heb em eergister besteld en krijg hem uiterlijk maandag binnen! :D Via de online store besteld!

Bijdrager
    Renik2

ik heb hem vorige week woensdag ochtend besteld op online shop en hij was dezelfde dag nog shipped waarna ik hem na 4 werkdagen (dinsdag dus) om 13.00 uur bezorgt kreeg. Ik vond het ook vrij snel vooral dat hij zo snel als was shipped, aangezien in die mail stond dat dat 3 tot 5 dagen zou duren.

Bijdrager
    b2xtreme

Ik heb mijn nieuwe iBook vandaag ontvangen.
    Het is een mooi apparaatje!

Wat me het meeste opvalt is dat de kwaliteit van het LCD erg laag is in vergelijking met de LCD van mijn iMac G5 20 Inch. Maarja denk niet dat je dat van een iBook mag verwachten.

Verder vind ik het sluitingsmechanisme beetje wiebelig, je moet er goed opduwen wil hij echt dicht gaan. Verder vind ik dat er een behoorlijke spleet zit tussen de accu en het frame van de iBook. Ik ga zometeen eens de accu eruit halen en opnieuw erin duwen, misschien zit er wel gewoon iets scheef.

Verder werkt hij lekker, Tiger loopt prima. Klein, fijn laptopje! :D Ben er erg blij mee.:D

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.