13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    bedhead

Ervaringen met WifiTrak op de iPhone

Zoals het onderwerp reeds aangeeft: hoe zijn jullie ervaringen met wifitrak? Is het een goed programma? Of zelfs zijn 79 cent niet waard :). Ik ga het ook aanschaffen, maar wil er toch nog wat over keuvelen…

Laat jullie reacties dus maar horen!

Bijdrager
    Brambo1978

Het geeft wel veel meer netwerken weer dan de iphone zelf, merkt wel dat er veel gewoon goed beveiligd zijn.

Bijdrager
    bedhead
    ”Brambo1978″

Het geeft wel veel meer netwerken weer dan de iphone zelf, merkt wel dat er veel gewoon goed beveiligd zijn.

Dus het kan je niet verzekeren dat je ergens toch op inet kan? Of blijf je dan rondlopen tot je er gewoon een vindt?

Vind het dwaze oplossing, maar zit nog vast aan abo bij Mobister…

Bijdrager
    Brambo1978

Hij zoekt gewoon de omgeving af naar beschikbare netwerken, meeste zijn goed beveiligd en diegene die dat niet zijn vindt ie, maar mijn ervaring is dat het maken van verbinding toch moeilijk blijft. Heb het echter nog niet uitgebreid kunnen testen.

Bijdrager
    SuperDriver

WifiTrak herkent veel meer en sneller een netwerk dan een iphone. Zelfs als je iphone hem niet herkent en Wifitrak wel dan kan je gewoon connecten en internetten.

Bijdrager
    switched12

Werkt super

Ben net terug uit Kroatie en heb menige onbeveiligde netwerken gevonden

Bijdrager
    bedhead

Kan je dan instellen dat hij automatisch connect? Dus dat je maw je mails ophaalt terwijl hij in je broekzak zit en als je hem dan eens checkt, dat je dan alles geüpdated ziet?

Of werkt het zo niet?

Bijdrager
    switched12

Dat kun je instellen :)

Bijdrager
    bedhead

Mooi zo!

Bijdrager
    fgrooten

:o Hoe dan? :lol:

Bijdrager
    Mr. Brown

Zie de voorkeuren. Ik heb dit proggie ook staan en het is fantastisch. Ok, je zit op andermans netwerk maar meestal check ik gewoon facebook/maps/mails/iets opzoeken of foto uploaden.

Bijdrager
    bedhead
    ”Mr.

Zie de voorkeuren. Ik heb dit proggie ook staan en het is fantastisch. Ok, je zit op andermans netwerk maar meestal check ik gewoon facebook/maps/mails/iets opzoeken of foto uploaden.

ik ga het mij ook aanschaffen denk ik. Zit nog twee jaar vast aan ABO bij mobister. Ofwel upgrade ik naar my x for iPhone ofwel koop ik mezelf vrij, wat me 150 rinkels kost… Zal goedkoper zijn met wifitrak..

Bijdrager
    Mr. Brown

Trouwens, de 3GS vindt veel rapper netwerken via de gewone manier dan de 3G.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.