12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    migimli

ervaringen met trackpad?

Hoi,

ik ben op zoek naar een nieuwe computer en de Mac Mini server lijkt me erg fijn..
    alleen zit ik even te twijfelen tussen de muis en de trackpad, hoe precies is een trackpad? ik scan nogal veel negatieven en foto’s waarbij ik behoorlijk precies wil kunnen selecteren, zijn er mensen hier die daar al ervaringen mee hebben?

Bijdrager
    Marco85

ik vind een trackpad net zo precies als een magic mouse, maar mijn voorkeur gaat uit naar een trackpad omdat het veel fijner werkt.

Bijdrager
    Ni3l55

Dit is personelijk, ik vind bijvoorbeeld de Magic mouse beter werken dan het Magic Trackpad, maar iemand anders vind dit niet zo.

Ga naar de lokale Apple resseller of naar de retail strore in Amsterdam en test beide even uit.

Inactief
    Anoniem

Geheel en al nutteloos.

Bijdrager
    migimli

Dank, ik denk dat ik maar eens begin met de magic mouse, de trackpad komt dan als ik nog wat mis in de toekomst ooit terug:)
    ik weet dat dit heel persoonlijk is, maar juist de ervaring van anderen helpt wel:)

Bijdrager
    Shmoo

Trackpad voor de algemene dingen 100% zeker. Surfen en dat soort zaken wordt 500 maal eenvoudiger.
    Een weekje je kunt nooit meer zonder. Wil je gaan Photoshoppen en dat soort zaakjes dan lukt dit ook wel met een Trackpad maar als je echt uren bezig bent in deze programmas’s dan is het altijd fijn om een muis erbij te hebben. Dit hoeft geen Magic Mouse te zijn maar gewoon een simpele USB -insteek muis van 15,- is meer dan prima.

Bijdrager
    gielhendriks

Als je lion of mountain lion draait, zeker een trackpad. Multitouch gestures zijn echt super in combinatie met een trackpad.

Bijdrager
    polansky

Als nauwkeurigheid belangrijk voor je is, waarom kijk je dan niet naar een Wacom Bamboo tekentablet?

Bijdrager
    1984
    polansky op 27 april 2013

Als nauwkeurigheid belangrijk voor je is, waarom kijk je dan niet naar een Wacom tekentablet?

Mee eens. al kijk wel even welke tablet het meest geschikt voor jouw is : Er zijn veel verschillende tabletten, welke is geschikt voor u? klik

Bijdrager
    Groverr

Trackpad werkt altijd goed, behalve als je veel wil slepen van selecties. Dit is bij stukken tekst, bestanden etc.

Bijdrager
    mfduffel

Zeer tevreden van m’n trackpad. Maar voor ‘precisiedoeleinden’ gebruik ik m’n magic mouse

Bijdrager
    1984
    migimli op 27 april 2013

Hoi, ik scan nogal veel negatieven en foto’s waarbij ik behoorlijk precies wil kunnen selecteren, zijn er mensen hier die daar al ervaringen mee hebben?

Voorbeeld en oordeel zelf : Bamboo Pen ± 50.euro / Bamboo Pen & Touch ± 70 euro / Apple Magic Mouse ±€70 /Apple Magic Trackpad €70.

http://www.youtube.com/watch?v=2YXtSz8sPtA

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.