6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Aqua1

ervaringen met regiovrij maken DVD-recorder

Er staat op http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=15809 op dit forum bv een link naar wat apps die je dvdspeler regiovrij zouden maken.
    Heeft iemand ervaring hiermee ? Ik bedoel: zelf gedaan en hoe ging het in zijn werk ? Doet alles het nu nog goed ?
    En bestaan er inmiddels niet gewoon OSX apps die dat doen ?

[size=9:fd96ed8f2f]Als deze draad al bestaat: sorry, maar de zoekfunctie doet het niet.[/size:fd96ed8f2f]

Bijdrager
    Roman

Op www.kieskeurig.nl staan in het forum veel tips overhet regio vrij maken van DVD spelers en de ervaringen daarmee. Zelf heb ik een Finlux DVD speler regiocode vrij gemaakt en ik heb DVD’s uit de VS, Mexico (die hebben een eigen code) en uit Europa gespeeld zonder enig probleem.

Bijdrager
    iFredo

@ roman: het gaat hier om de dvd speler in een Apple en niet een “huis-tuin-woonkamer-slaapkamer-toilet-dvd speler”

Bijdrager
    ivanzaancity

Een verwijzing naar de website kunnen we helaas hier niet plaatsen… :oops:

Bijdrager
    ThomasL
    ”freerksmit”

@ roman: het gaat hier om de dvd speler in een Apple en niet een “huis-tuin-woonkamer-slaapkamer-toilet-dvd speler”

Vooral de toilet dvd-speler is erg leuk!:lol:

Bijdrager
    Aqua1

Juist. Dus heeft iemand ervaringen met het regiovrij maken van zijn/haar in de Mac ingebouwde dvd-brander ?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.