4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Picazi

ervaringen met Lacie Multimedia Hardisk?

http://www.lacie.com/nl/products/product.htm?pid=11066

Deze wil ik gaan kopen; ik kijk nu mijn filmpjes meestal via torrents op avi formaat. Ik sleep er dan een SRT subtitle bestandje in en kijk dan op de MBP. Da’s best een aardig beeld wat je dan hebt. Als ik via nieuwsgroep een DVD download heb ik natuurlijk een mooier beeld.

Afspelen doe ik beide dan via VLC player; je kent het wel..

Met die Lacie denk ik dan dat je de bestanden naar de Lacie sleept en dan afspeelt op de TV. Ik heb overigens geen HDTV flatscreen maar een gewone (prima) oudere TV met scart.

Vragen:
    -die Lacie heeft geen VLC player o.i.d. nodig?
    -is beeld van vooral de Avi-tjes een beetje te doen?
    -klik je gewoon het mapje aan (en kan je dan ook srt. bestand meenemen?)

verdere ervaringen van jullie stel ik op prijs…

Dank!

Bijdrager
    Pieterr

Ik heb geen ervaring met deze LaCie LaCinema Premier. Ik denk wel dat het jammer is dat ie geen HDMI uitgang heeft. Daar heb je er doorgaans meer (inputs) van op je nieuwe TV dan van de (wel aanwezige) component (YPbPr) interface. Hij heeft overigens ook geen SCART uitgang maar wel composiet en S-Video, dus met jouw huidige TV is ie waarschijnlijk goed te gebruiken.

In dit draadje komen overigens nog een aantal alternatieven ter sprake.

Bijdrager
    chilli dude

Jammer dat je hem niet gewoon aan je netwerk kan hangen en dus elke keer hem moet loskoppelen en weer aansluiten enzo

Bijdrager
    1984

De LaCie silverscreen is meer geschikt dan het andere model voor de Mac (NTFS, FAT32, HFS+ (Mac OS only) de LaCie LaCinema Premier is alleen NTFS, FAT32 mogelijk:(
    Er loopt een draadje over deze schijven , hier graag verder:wink:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.