6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Whamp

Ervaringen met Kodak Prinergy Evo Workflowsysteem

Heeft iemand ervaringen (goede/slechte) met dit systeem. Iemand…..

Bijdrager
    Superfly
    ”Whamp”

Heeft iemand ervaringen (goede/slechte) met dit systeem. Iemand…..

Wij hebben hier Prinergy 4.0.2.5 draaien (dacht ik). Dus zonder de Evo. Ik zou alleen niet weten wat er speciaal is aan het Evo-gedeelte, deze brochure bevat wat informatie als je dat nog niet gevonden had.

OPDATUM/UPDATE: De dingen die zijn beschreven in de brochure kan onze Prinergy ook. Vraag anders bij Kodak om een Demo van het systeem.

Bijdrager
    Whamp

@Superfly
    Heb je er goede ervaringen mee? Het gaat mij vooral om het gebruiksgemak.
    Brochure had ik al gevonden, maar toch bedankt!

Bijdrager
    Superfly

Ja, ik heb er goede ervaringen mee. Je kunt heel veel aanpassen. Het mooie is dat je 1 Master-PDF hebt, waarvandaan je platen/films,HR/LR-pdf-jes, prints, matchprints kan maken door het naar de betreffende icoon te slepen.

Wij hebben trouwens de Prinergy Connect.

Misschien kun je hier nog wat informatie vandaan halen!

Hier zie je hoe het inslag-eraan-hang-gedeelte eruit ziet: (de inslagen worden bij ons gemaakt met Preps)

De inslagen kun je ook weer printen/low-res of highres-pdffen/matchprinten. Wat je maar wil!

Hier zie je het standaard scherm waar onderaan (als je het kan zien) het eerste bestand staat. Dit wordt genormalized en gerefined totdat je het bovenaan in een pageset kan zetten. Met de pageset en Preps kun je uiteindelijk het inslag maken.

Hier dan nog een paar linkjes:

Prinergy Evo

Prinergy Connect

Bijdrager
    Whamp

Superfly bedankt voor je uitgebreide informatie!! Hier kan ik wat mee.

Bijdrager
    Superfly
    ”Whamp”

Superfly bedankt voor je uitgebreide informatie!! Hier kan ik wat mee.

Ik heb begrepen dat de EVO versie NIET direct een belichter kan aansturen, de CONNECT versie kan dit wel.

Maar voor de CONNECT betaal je ook de hoofdprijs…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.