12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    iPeppel

Ervaringen met iErnest?

Onlangs kwam ik het hoesje iErnest tegen. Een stijlvol hoesje om te zien en het past ook nog eens mooi bij mn Moleskine.

Heeft iemand ervaringen met het hoesje? Het is er zowel voor de 3G(S) als voor de iPhone 4.

http://www.iernest.com

Bijdrager
    Pieterr

Ga eens bij ze kijken in Utrecht. Of werk je zelf bij die club?:smile:

Bijdrager
    iPeppel

Of werk je zelf bij die club?

Zo creatief ben ik niet…. :slant:

Bijdrager
    iPeppel

Ik zal ze wel even mailen met wat vragen, kom op internet geen reviews tegen namelijk.

Bijdrager
    Onlymax

Wij hebben de iErnest met card holder voor de 3G en 4 in gebruik.
    In het begin stond ik sceptisch tegenover de ‘flap’. Maar het valt reuze mee! EN het voelt heel prettig aan!
    Voor de iPhone4 was het iets aan de krappe kant, en bureaudebank lost dit perfect op!
    Ze hebben het aangepast. (waarschijnlijk was ik een early adapt)
    De Card holder die heb ik nog niet in gebruik genomen.
    Voor de kwaliteit van het materiaal een 9, voor de uitstraling 10 (je moet er natuurlijk wel van houden), comfort een 9, voor de klantvriendelijkheid een 9, en voor after sales ook een 9

Ben zeer tevreden, ook het familielid met de 3G.
    Hoop dat je net zo tevreden wordt!

Bijdrager
    iPeppel

Ik heb de iErnest tijden terug aangeschaft. Veel complimenten gehad over het uiterlijk. Echter al heel snel (denk in termen van dagen) begon de iPhone los te zitten in de houder die in de iErnest is gelijmd. Bij het minste of geringste viel de iPhone eruit. Plakbandjes op de hoeken van de iPhone gedaan zodat die wat strakker zat, dat hielp maar half.
    Op een gegeven moment liet de lijm los zodat ik nu leren hoesje heb zonder case erin. Het ideale moment om een case op te zoeken waarin de iPhone goed vast zit en die in de iErnest gelijmd kan worden.

Tips welkom!

Bijdrager
    iPeppel

Aanvulling: zojuist de metalen case (die mij dus nu los is) eens verbogen. iPhone zit er nu retestrak in. Zou de case dus weer vast kunnen lijmen maar doe dat nog niet omdat ik vind dat er een ontwerpfout in zit: in de metalen houder zit namelijk een rondje voor het apple logo. Zinloos natuurlijk omdat de case in het leren hoesje wordt gelijmd. Maar dat zinloze rondje drukt dus door in de achterkant van het leren hoesje. Niet mooi (sprak de pietlut).

Bijdrager
    iPeppel

Inmiddels wel gedaan en hoesje al poosje weer naar volle tevredenheid in gebruik (alleen dus jammer van de ronde deuk in de achterkant).

Nu stop ik mn monoloog.

Bijdrager
    KarelWillem

Ze hebben gewoon een standaard inzetje ingekocht.
    Niet zelf ontworpen dus.
    Vandaar dat gat in de achterzijde.

Bijdrager
    BureaudeBank

Beste iPeppel, we leveren natuurlijk ook de nodige garantie:)
    je kunt ons altijd mailen/ bellen

groet Hans, iErnest

Bijdrager
    iPeppel

Ik mail wel even maar ben momenteel heel tevreden met mn iErnest hoor!

Bijdrager
    BureaudeBank

das goed om te horen:)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.