15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    iPJ

Ervaringen met America’s Army

Heey!

Ik ben nu AA aan het downloaden.. Maar hebben jullie er ervaringen mee?? Of Installatie tips?

Gr. iPJ

Inactief
    Anoniem

Ja, goed spel. Grafisch wel sterk en gameplay is zeker de moeite waard.

Maar volgens mij zijn ze gestopt, of gaan ze stoppen, met de mac versie.
    Je hebt echter wel steeds nieuwe versies nodig om op de server in te kunnen loggen

Bijdrager
    ram0n

volgens mij zijn ze al lang gestopt met het maken van een mac versie…

Bijdrager
    WaZoo

Daarnaast is het gewoon een buiten-proportionele en schaamteloze propaganda voor het amerikaanse leger, zonder enkel waarschuwingsbordje. Begrijp mij niet verkeerd, ik vind schieten in COD4 geweldig! Maar dat is tenminste (voor zover ik weet) geen product van de Amerikaanse poropaganda-machine:)

Bijdrager
    Barrix

Grappig om weer eens een AA-gamer te vernemen.
    Heb er vanaf het eerste begin van de Mac-versie mee gespeeld en geprobeerd om door al die trainingen te komen.
    Helaas blijf ik steken bij dat onderdeel waar je gedropt wordt uit een heli en door een gebied moet sluipen en zo een paar doelen moet bereiken. Op een of andere manier wil het maar niet lukken. Ik haal nog niet eens de eerste of ik wordt al gesnapt. Zal mijn leeftijd wel zijn.:x Nu ben ik een doorzetter en probeer ik het zo afentoe nog eens…tevergeefs.
    Dus tips zijn welkom!

Verder vind ik het wel een onderhoudend spel en inderdaad pure propaganda van het amerikaanse leger. Maar zoals het bij alle shooters is e.d. het is maar een spel! Oorlogje voeren is geen game, want in reality: You only live Once!

…tenzij je in re├»ncarnatie gelooft…

Bijdrager
    Mattnh
    ”WaZoo”

Daarnaast is het gewoon een buiten-proportionele en schaamteloze propaganda voor het amerikaanse leger, zonder enkel waarschuwingsbordje. Begrijp mij niet verkeerd, ik vind schieten in COD4 geweldig! Maar dat is tenminste (voor zover ik weet) geen product van de Amerikaanse poropaganda-machine:)

Precies.

Bijdrager
    lbarends

mijn pb wil in dat spel niet updaten.

Bijdrager
    sidewinder

Barrix schreef:
    …….Op een of andere manier wil het maar niet lukken. Ik haal nog niet eens de eerste of ik wordt al gesnapt. Zal mijn leeftijd wel zijn.:x Nu ben ik een doorzetter en probeer ik het zo afentoe nog eens…tevergeefs.
    Dus tips zijn welkom!

Het gaat hier om “sluipen”… probeer zoveel mogelijk te “tijgeren”… Volg zoveel mogelijk de rivierbedding… Kijk af en toe naar boven dan zie je op verschillende heuvel-ruggen wachters staan….. Nabij wachttorens een metertje tijgeren en weer even stil blijven liggen… als je wachters hoor schreeuwen, stil blijven liggen…. als je bijna bij waypunt C bent, even staan want je moet op een rots springen om uit de rivierbedding te komen… vervolgens weer tijgerend vooruit richting vrachtwagen en met de actionknop lichtsignalen geven…. en dan houdt het spel op…. ik heb gepoogd AA naar 2.8.4. te updaten maar helaas… geen osx versie… het is mij nog niet gelukt om online in een game mee te spelen…

greetz…

Bijdrager
    Meaculpa

Nee man begin er niet aan kankerspel.. pure propaganda voor je raad het al: het amerikaanse leger

Bijdrager
    sven-
    ”Meaculpa”

kankerspel..

..

Bijdrager
    rrkramer
    ”lbarends”

mijn pb wil in dat spel niet updaten.

Dit kun je ook handmatig doen.

de pb files kun je downloaden vanaf hun sit [google]
    en in de map van je pb op je computer slepen

Bijdrager
    Dunedain

Ik heb het met veel plezier gespeeld. Er is best veel over te vinden op het internet. Zo lukte het mij wel om online te spelen met anderen. Call of duty 2 spreekt mij echter meer aan.

Ik had wel moeilijkheden met het instellen van mijn controls, maar ook hierover stond op het internet voor de mac veel geschreven.

Inmiddels heb ik AA er weer afgegooid.

Vraag: Zijn jullie snipers geworden?

Greetings,

Patrick

Bijdrager
    Rickje

Ik heb het niet vaak gespeeld. Maar de keren dat ik het deed vond ik het super. Een heel goed spel. Jullie zeuren allemaal dat het propaganda is, klopt. Ontken ik niet. Maar wat ik zoek in een shooter is realisme.
    Ik ben 17, ik ben te schijterig voor dingen als de landmacht hoor, maar ik houd van realistische/simulatiespellen. COD is natuurlijk heel leuk, maar zoals je in AA gewond kan raken, bloedingen door een medic moet laten stoppen, het kan ROEPEN om een medic en bijv. training vooraf doorlopen, door zulke punten is het een echt goede game, vind ik.
    Natuurlijk vind ik ook de gameplay goed. Maar dat is bij veel FPS wel gelijk, naar mijn mening.

Jammer om te horen dat het niet meer wordt doorontwikkeld voor de Mac.

(Heb eens een filmpje gezien hoe AA werd ontwikkeld, die gasten hebben natuurlijk een waanzinnig budget hiervoor, maar dan zie je ze met lichamen vol sensoren om alle bewegingen zo echt mogelijk te krijgen.)

Bijdrager
    tommy666

Aa wordt niet doorontwikkeld voor Mac omdat ze dat zelf niet doen. Het was een geporte versie die door een user in de AA-community zelf grotendeels herontwikkeld werd. De reden waarom hij ermee gestopt is weet ik niet exact meer,alleen dat de discussie die eraan vooraf ging “nogal” hevig was…

Bijdrager
    Mattman
    ”Meaculpa”

Nee man begin er niet aan kankerspel.. pure propaganda voor je raad het al: het amerikaanse leger

Beetje minder.. Ja inderdaad ik kan niet meer online komen op AA

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.