17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    jacogrinwis

(Ervaringen) levertijd 17 inch MacBook Pro bij Mailamac.nl

Hoe zijn jullie ervaringen met de custom samengestelde 17 inch unibody MacBook Pro bij Mailamac.nl
    Ik heb 10 maart mijn MacBook Pro besteld en vandaag gebeld moest nog wat anders bestellen en gelijk gevraag of die mischien al binnen was maar er waren nog geen custom 17 inch MacBook Pro’s binnen.
    Wat zijn jullie ervaringen bij Mailamac.nl het is mijn eerste keer dat ik daar een Mac bestel.

Bijdrager
    1984

Geen ervaring betreft het bestellen van een Mac,maar ze schrijven:”Artikelen die op voorraad zijn en voor 17.00 uur worden besteld kunnen doorgaans de volgende werkdag worden geleverd.
    De getoonde voorraadinformatie is indicatief, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.”

Bijdrager
    jacogrinwis
    ”1984″

Geen ervaring betreft het bestellen van een Mac,maar ze schrijven:”Artikelen die op voorraad zijn en voor 17.00 uur worden besteld kunnen doorgaans de volgende werkdag worden geleverd.
    De getoonde voorraadinformatie is indicatief, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.”

Ja dat stukje dat kan ik maar de MacBook Pro 17 inch is een ander verhaal he die is al een tijd vertraagt en een custom MacBook duurt nog langer. Als je een custom macbook pro 17 inch bij store.apple.com/nl besteld dan geven ze op de site aan 7 a 10 werkdagen ik vraag me af zal dat bij mailamac het zelfde zijn of duurt het daar langer? En zijn er al mensen die er al een hebben die via mailamac zijn besteld en zo ja ook een custom?

Bijdrager
    strigoi

De normale Macbook Pro 17″ is net binnen bij de premium resellers, de eerste CTO builds zullen na een week of 2-3 wel volgen.

Bijdrager
    diotav

Mailamac is onderdeel van iCentre .. de indicatie online komt ook vaak niet overeen met de werkelijke levertijd.
    Ook bij Apple Online zijn de levertijden meestal te optimistisch.

Bijdrager
    jacogrinwis
    ”strigoi”

De normale Macbook Pro 17″ is net binnen bij de premium resellers, de eerste CTO builds zullen na een week of 2-3 wel volgen.

2 a 3 weken :( dat is wel erg lang nog zat zelf meer aan 2 a 3 dagen te denken beter gezegd te hopen.

Bijdrager
    1984

Redelijk normaal….Helaas
    en zeker als je voor deze hebt gekozen…:)

Bijdrager
    diotav

Niet helemaal waar .. OMT-gebruiker Juriaan had na een week al zijn nieuwe MBP met mat display.

[size=9:467218ab8d]Al ging het wel om een replacement voor zijn defecte MBP.[/size:467218ab8d]

Bijdrager
    jacogrinwis
    ”1984″

Redelijk normaal….Helaas
    en zeker als je voor deze hebt gekozen…:)

http://img24.imageshack.us/img24/8057/31810339171a67ec292fb.jpg

[size=9:c5c78be094]<Bewerkt door moderator: plaatjes niet quoten AUB.. plaats de url eventueel >
    [/size:c5c78be094]
    Ja zo een ja met:
    2,93-GHz Intel Core 2 Duo
    8GB 1066MHz DDR3 SDRAM – 2X4GB
    Serial ATA-schijf van 320 GB (7200 rpm)
    MacBook Pro 17-inch Hi-Resolution Antiglare Widescreen Display

Bijdrager
    jacogrinwis
    ”diotav”

Niet helemaal waar .. OMT-gebruiker Juriaan had na een week al zijn nieuwe MBP met mat display.

[size=9:17fc0b1ecb]Al ging het wel om een replacement voor zijn defecte MBP.[/size:17fc0b1ecb]

Maar heeft die hem soms met de rest van de hardware standaard soms?
    En heeft die hem via mailamac.nl ?

Bijdrager
    IT2Be

Ik heb tot nu toe 1 custom built PowerBook 17″ en 1 custom built MacBook 17″ besteld vlak na de aankondiging.
    Beide keren was de levertijd aanzienlijk (weken) langer dan de ‘standaard’ configs.
    Beide keren via de Apple Store.

Bijdrager
    Rho1972

Slechts een indicatie: 2 tot 3 werkdagen op de Apple site is ongeveer 6-7 werkdagen voordat de CTO bij je binnenkomt; do the maths!

Bijdrager
    jacogrinwis

Update

Vandaag na 11 dagen of eigenlijk na 8 werkdagen nog steeds geen teken van mijn MBP :(
    Had dinsdag 10 maart gemaild hoe het er mee stond:

Tot nu toe enkel een aantal standaard MacBook Pro’s ontvangen, nog geen enkele CTO model.
    We houden u per email op de hoogte zodra ook deze in het zicht komen.

Met vriendelijke groet,

Bijdrager
    jacogrinwis

Vandaag 23 Maart nog steeds geen MBP 17″

Bijdrager
    Teuneu

Ik heb in januari (misschien niet helemaal wat jij bedoeld) een 15″ MBP (vorige generatie) 4 GB RAM besteld bij Mailamac en hij was toch snel binnen. Niks op aan te merken dus! Verder heb ik nog niet zoveel besteld bij Mailamac, maar de eerste indruk was positief!

Bijdrager
    jacogrinwis

Sorry dacht dat ik nog gepost had maar ik heb hem al binnen hoor 24-03-2009 is die bezorgd.
    Ben er blij mee:D

Bijdrager
    TeeJay

Ben ondertussen al 4 weken aan’t wachten op een 17″ MBP CTO….
    We wachten geduldig :roll:

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.