5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Ervaringen KBcovers.com

Hee!

Ik zit al een tijdje na te denken om deze toetsenbord-skin te kopen, voor Avid Media Composer: Klik.
    Ik ben alleen wel erg benieuwd hoe lang de levering naar Nederland duurt van deze firma. Ze versturen naar mijn weten rechtstreeks vanuit de VS.

Ik weet dat je ook Logickeyboard.com hebt, die wel in Europa zit, maar die is haast twee keer zo duur als KBcovers.

En, heeft zo’n skin verder nog een soort van ‘gevaar’ voor verkleuring op mijn Apple aluminium toetsenbord? Ik had hier de zoekfunctie enige tijd geleden eens gebruikt, en daar zag ik een Macbook die door het gebruik van zo’n cover helemaal verkleurd was op het toetsenbord.

Dus mijn vraag komt eigenlijk neer op: Heeft iemand hier al eens een cover (of compleet toetsenbord) besteld bij KBcovers.com, en hoe lang duurde dit dan voor deze aankwam? Ik ben helemaal niet zo thuis in het importeren van spullen uit Amerika namelijk…

– Luke
    P.S: Excuus voor als het hier niet goed staat.

Bijdrager
    Qmagic

Werkt prima, ik heb zelf daar een skincover gekocht, werkt prima. Ik gebruik deze niet continu op mijn macbook, maar (daardoor) nooit last van verkleuring gehad. Via paypal betaald (op eigen aanvraag, waar ze snel en netjes op gereageerd hadden). Levertijd binnen 2 weken.

Als je dit intensief en veel wilt gebruiken is een toetsenbord misschien handiger, een skin is juist handig om deze tijdelijk erop te leggen tijdens een montage.

Bijdrager
    Marven

Ik heb een fcp en avid versie van kb, maar de avid versie heeft eigenlijk alleen maar kleuren en één symbool. Bij de fcp versie heb je naast dit ook de naam en vaak een andere functie staan. Nu ben ik geen pro met avid, maar dit is wel jammer. Verdr werkt de skin zeer goed en heb ik hem altijd op mijn toetsenbord zitten. Bij een macbook is dit denk ik anders omdat hij er dan op ligt. Bij een los toetsenbord zit hij er steviger omheen.

levering was indd iets van 2 weken.

Inactief
    Anoniem

Oké, dank. Twee weken, wel lang op zich. Maar ik ga me er denk ik toch maar aan ‘wagen’.

Die namen van symbolen die er niet op staan maken me in principe niet zo veel uit. Ik ben zelf wel vrij bekend in Media Composer, dus als ik enkel het symbooltje zie dan weet ik het ook wel. Alleen jammer dat de ‘Shift’-functie toetsen er niet op staan.

Bedankt hè!

Bijdrager
    POKR87

Sorry voor te mengen in uw Dialoge, maar kunt u overwegen de wisselkoers tussen USD en EUR KB Cover is niet half geprijsd voeg dan vrachtkosten, douane-en omzetbelasting en niet in het minst een levertijd van 2 weken. LOGICKEYBOARD nooit indruk op de MacBook of toetsenbord – het is duidelijk huid. Levering is een bijna dag-tot-dag.
    Best regards,
    Poul Kristensen
    LogicKeyboard

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.