7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Josebo.

Ervaringen iPod Nano 4G

Heb een beetje rond zitten op het forum en kwam er toen achter dat er eigenlijk nog bijna niet over de ervaringen met de iPod Nano 4G is gesproken. Dus bij deze, wat zijn jullie ervaringen met de nieuwste versie van de iPod Nano? Bevalt-ie een beetje? Een vooruitgang ten opzichte van de vorige? Etc. etc.

Bijdrager
    MacBoot

ik heb alleen ervaring met het uiterlijk, ik vind de paarse, gele en zwarte erg mooi:P
    de interface werkt ook lekker en is mooier dan die van de vorige nano

Bijdrager
    RhB-Mikey
    ”josebo9″

Heb een beetje rond zitten op het forum en kwam er toen achter dat er eigenlijk nog bijna niet over de ervaringen met de iPod Nano 4G is gesproken.

Hij zal wel goed werken :wink:

Bijdrager
    Josebo.

Daar zal ik ook geen moment aan twijfelen. Maar hoe goed is goed? Dat is meer mijn vraag..

Bijdrager
    Vai Martino Vai

Het is een fijn apparaatje, doet wat het moet doen. Ik gebruik eigenlijk alleen de muziekfunctie en Nike+. Doorgaans gebruik ik mijn iphone voor muziek, maar dat is zo’n lastig apparaat op de fiets of bij het hardlopen.
    Het is lekker compact, maar een film er op kijken… dat is wel heel klein hoor.

Bijdrager
    B-mac-fan

Ik heb zelf een paar weken de iPod nano 4G 8GB in bezit.
    Ik vind het een heel mooi, heel dun en heel licht apparaatje.
    Lekker compact. Ben er heel tevreden over.
    Ook de nieuwe user-interface vind ik heel mooi en handig gemaakt.

Tot nu toe heb ik eigenlijk geen nadelen ondervonden bij dit product.
    Een aanrader dus!

Bijdrager
    Josebo.

Net gehaald. Ben er blij mee! Op het eerste gezicht mooi apparaatje. Lekker plat, mooie interface, ziet er weer keurig uit!:D

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.