6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Saving

Ervaringen iPhone vervangen?

Ja hoor! voor de 3e keer op rij heeft mijn iPhone weer een een shadow vlek bovenin het scherm. Na afgelopen dinsdag de iPhone weer ongewisseld te hebben in de Apple store leek het probleem weg te zijn. Maar helaas toch niet!:( Nu begin ik het een beetje zat te raken om telkens een afspraak te moeten maken en naar Amsterdam te reizen.

Heeft iemand ervaring met het online met het online omwisselen van het toestel? Mij werd verteld dat Apple mij een nieuw toestel toestuurd en ik het defecte toestel dan retour. Een Apple medewerker rade mij dit aan nadat ik vertelde dat het vervelend is om telkens maar heen en weer te reizen.

Bijdrager
    NielsDam

Werkt prima! UPS brengt je de vervangende iPhone. Vervolgens stel je deze in en wis je de oude, je belt UPS en deze komt op een afgesproken tijdstip je iPhone weer ophalen. Je hebt wel een credit card nodig voor de borg (er wordt alleen een tijdelijke reservering geplaatst, aangezien ze de oude iPhone wel binnen 2 weken terug willen).

Bijdrager
    Saving

Bedankt voor je reactie! Denk je dat het zonder creditcard ook lukt?

Bijdrager
    NielsDam

Dan zul je even met apple care moeten bellen, maar volgens mij is dat wel een eis. Ze willen namelijk wel de garantie dat de oude iPhone terugkomt.

Bijdrager
    tav

welk type iphone is deze ?

Bijdrager
    Saving

iPhone 6s. Apple care heeft wel een optie om een nieuw toestel op te sturen maar daar betaal je 29 euro voor + borg ter waarde van het toestel.
    Daarvoor is ook een credit card vereist.
    Toch maar weer langs de Apple store binnenkort.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.