7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    merijn

Ervaringen en advies multifunctionele printers

Ik ben van plan om binnenkort een multifunctionele printer aan te schaffen (kopieren, scannen, faxen, printen).
    Nu weet ik echter niet welke ik het best kan nemen. Ik werk met OS X.
    Hebben jullie hier ervaring mee en wat raad je aan?

Bijdrager
    Deskman

Ik weet niet beter dan dat ‘alles in een’ altijd problemen oplevert. Mijn ervaringen zijn alweer van een paar jaar terug, maar je wordt er niet gelukkig van. Die aparaten kunnen alles een beetje en niks echt goed en zijn bovendien vrij kwetsbaar.

Maar ik kan het mis hebben

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Ik ken iemand die er een heeft aangeschaft en die is er juist heel blij mee. Hij heeft thuis ook “losse” apparatuur zoals professionele scanner, A2 printers etc, maar hij gebruikt bijna alleen nogmaar de all-in-one, vanwege het gemak.

Je kan er ook mee kleurkopieren, we hebben er wat mee geexperimenteerd en ik was onder de indruk van de kwaliteit. Deze was (geloof ik) van HP. Het argument, dat als 1 onderdeel kapot is je het hele ding moet vervangen is niet meer zo relevant, die dingen kosten bijna niets meer. De inkt en papier is natuurlijk wel duur, maar dat geldt voor elke inktjet.

Bijdrager
    Deskman

Zo zie je maar…
    Argument van kapotte onderdelen gaant inderdaad niet zo erg meer op. Tegenwoordig zijn er nog twee opties: is het garantie dankrijg je een nieuwe, is het geen garantie dan koop je een nieuwe…

Bijdrager
    merijn

Kunnen jullie wat merken en types noemen? Dan kan ik wat gaan zoeken op het net…

Bijdrager
    EagerB0bNerd
    ”merijn”

Kunnen jullie wat merken en types noemen? Dan kan ik wat gaan zoeken op het net…

morgen spreek ik hem, dan vraag ik merk en type.
    Als ik het vergeet, stuur me ff een PB

Bijdrager
    Ludo

Ik ben zelf voornemens dit apparaat aan te schaffen, net nieuw:
    http://www.brother.nl/products/welcome.cfm?prod_art=MFC%2D4820C

Te koop bij http://www.informatique.nl voor 277,-

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.