5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    MacBermaster

Ervaringen airplay mirroring MacBook Air/Apple TV

Ik ben in het bezit van een mid 2013 MacBook Air. Ik benieuwd naar jullie ervaringen met airplay mirroring vanaf een mac naar een Apple TV. Ik ben met name benieuwd naar jullie ervaringen het afspelen van bijv. films via airplay mirroring. Ik lees op diverse andere fora dat mirroring onder Mavericks behoorlijk laggy kan zijn.

Bijdrager
    bbqwerty

Hoi!

Airplay mirroring is voor films inderdaad wat schokkerig, vooral met kleurenwisselingen en dergelijke.
    Verder is het heel leuk en handig om mensen te laten zien wat je bijvoorbeeld opzoekt (handleidingen ofzo) of leuke foto’s of grappige filmpjes.

Als je echt een film wilt kijken raad ik de applicatie beamer aan.
    Deze richt zich volledig op video’s streamen naar je Apple tv. Dit is dan ook van zeer goeie kwaliteit naar mijn mening.

Dus: koop lekker die Apple tv, je zult er echt geen spijt van krijgen;)

Bbqwerty

Bijdrager
    KarelWillem

Airplay Mirroring is niet persé de beste manier om je films naar een Apple TV te sturen.

Kijk eens naar Beamer.
    Dat is daar helemaal speciaal voor gemaakt.

Bijdrager
    MacBermaster

Thanx voor de tip bbqwerty en KarelWillem! Ik grebruik nu de plex app op mijn air in combinatie met een plex app op mijn LG smart tv, dat werkt op zich prima hoor. Via airplay en apple tv lijkt het mij alleen gemakkelijker.

Bijdrager
    KarelWillem

Absoluut. En dat is het ook.;)

Maar niet via Airplay Mirroring dus.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.