11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Maurits Cassee

[Ervaringen] A-Mac Utrecht?

Beste OMT’ers
    Ik kon geen ander onderwerp, anders dan geef jou apple centre een cijfer, vinden wat betreft dit onderwerp.

Ik ben van plan binnenkort (definitief) over te stappen op OSX, mijn oog is gevallen op de MacBook Pro 2.4GHz die A-Mac in de uitverkoop heeft, het gaat om het vorige model en daarom krijg je flinke korting, hij is nog nieuw dus dat is mooi meegenomen en de extra’s die het nieuwe model heeft heb ik niet nodig, mijn vraag is alleen wat zijn jullie ervaringen met A-Mac Utrecht, dat is de plek waar ik van plan ben mijn (eerste) Mac te kopen.

Bijdrager
    kick-it

Niks mis mee.
    Prima service en vriendelijke medewerkers.

Koop al mn Apple spullen bij hen.

Bijdrager
    Calpa

Koop ook altijd alles bij hen.. vriendelijk, behulpzaam.. geen problemen mee gehad..

Maarja, je zult natuurlijk altijd mensen hebben die er wat mindere ervaringen mee hebben; geen winkel is perfect.

(Al is het sowieso qua medewerkers en klantvriendelijkheid een stuk beter dan de HTR die een stukje verderop zit)

Bijdrager
    1984

Met A-Mac heb ik goede ervaringen, echter eerkijk gezegd is dit een beetje zinloos omdat ervaringen met wat voor soort dealer dan ook erg persoonlijk is.

Bijdrager
    Maurits Cassee
    ”1984″

Met A-Mac heb ik goede ervaringen, echter eerkijk gezegd is dit een beetje zinloos omdat ervaringen met wat voor soort dealer dan ook erg persoonlijk is.

Het gaat er mij vooral om dat het geen ”oplichters” zijn, ze defecte producten verkopen als nieuw, zoals ze bij de MediaMarkt zouden doen volgens andere verhalen op het forum hier, vandaar dat ik even de meningen wil peilen:P .

Bijdrager
    MrAcid

Ik koop ook al mijn spullen daar, prima zaak en inderdaad veel prettiger winkelen dan bij HTR, twee straten verderop.

Bijdrager
    1984

A-Mac is een door Apple gecertificeerd service provider (AASP) en handelt dus alle reparaties zelf af.:wink:

Bijdrager
    Maurits Cassee

Mooi zo, ik heb ze gemaild, nu is het alleen nog even wachten op een reactie.

Bijdrager
    puntKoen
    ”Maurits
    ”1984″

Het gaat er mij vooral om dat het geen ”oplichters” zijn, ze defecte producten verkopen als nieuw, zoals ze bij de MediaMarkt zouden doen volgens andere verhalen op het forum hier, vandaar dat ik even de meningen wil peilen:P .

Uiteraard niet. Ook de MediaMarkt is in casu w.m.b. geen oplichter, maar dat terzijde.
    APR’s verschillen sterk in service en kennisniveau medewerkers, ook binnen 1 bedrijf. Oplichter zijn ze echter geen van allen ;). A-Mac staat wel bekend als een goede APR.

Bijdrager
    Rub3n
    Moderator
    Poezenbeest

Je geeft zelf al aan dat je het topic in de Lounge gevonden hebt… Als je dat doorleest, dan zal je zien dat daar voldoende beoordelingen over A-Mac, aMac of hoe die winkel dan ook heten mag, staan. Ik wil je toch verzoeken om je qua ervaringen met APR’s tot dat topic te beperken.

Als het gaat om de verzekeringen van A-Mac, kan ik je verwijzen naar dit topic

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.