13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Zela

Ervaring Trust set voor Mac

Beste lezer,

Ik heb een paar jaar geleden ooit iets van trust gekocht, meteen terug gebracht en sinds toen niks meer van Trust aangeraakt.

Nu zie ik dus verschillende producten van Trust voor Mac.

Zie link:

TRUST Slimline aluminium keyboard for Mac

Trust Wireless Laser Mini Mouse for Mac

-> Trust Wireless Laser Desk Set for Mac

Heeft iemand op dit forum ervaring met deze sets? Het scheelt toch wel aardig in aanschaf met de OEM versie.

Ik ben benieuwd.

Groeten,

Zela

Bijdrager
    Sumar

Van de Dixons website:

En ‘last but not least’ is er ook nog eens extra aandacht besteed aan kwaliteit en duurzaamheid, zodat de Trust- en Mac producten van hetzelfde hoge niveau zijn.

Zet je wel aan het denken: hoe is dan de kwaliteit van de overige produkten?

Bijdrager
    Volkie

Verbaast het je dan? :wink:

Bijdrager
    Zela

Tja, aan de andere kant… komt het niet allemaal uit het prachtige land China =)?. (zowel OEM als Trust)

Bijdrager
    robindonne

trust moet je nooit trusten

Bijdrager
    Mr. Jones
    ”Zela”

…sinds toen niks meer van Trust aangeraakt…

Zou ik vooral zo houden :sealed:

Bijdrager
    filenox

Ik heb hier al zeker een jaar een muis van Trust (MI-2500X) en die werkt nog perfect,
    hetzelfde voor een simpele audioset :)

Het is niet duur, dus kan je het ook niet vergelijken met zeg maarApple-hardware,
    maar voor de prijs is het zeker en vast goede hardware !

Bijdrager
    michi_rishi
    ”Zela”

Tja, aan de andere kant… komt het niet allemaal uit het prachtige land China =)?. (zowel OEM als Trust)

Komt inderdaad allemaal uit Chine.
    Vuurwerk uit China knalt ook snel uit elkaar. Maar dat ziet er soms in elk geval nog een beetje mooi uit.

Bijdrager
    Barrix

Qua vormgeving vind ik Trust volkomen de plank misslaan. In alle Apple-vormgeving zit het minimalistische concept die ik bij geen van de producten terugzie. Eigenlijk hebben ze alles wat eerst kunststof was in een alu jasje gegoten: “en dan zijn we Apple” zullen die marketing jochies gedacht hebben (zielige sukkels).
    Toegegeven Apple is duurder maar dan heb je ook iets waar een ander alleen maar jaloers naar kan kijken. Apple’s marketing strategie is zeer wel doordacht en klopt geweldig.
    Het is de Rolls Royce/Mercedes (of ander Topmerk) in dit segment. Zeg nou zelf…wie zou dat nou niet willen hebben en mee gezien worden. Neem als voorbeeld nou de iPhone-hype. Merkbeleving is niet alleen prijs/product maar vooral imago. Mijn advies is dus: 1 tientje meer en je hebt zo’n alu-Apple toetsenbord, een fraai bezit. (ik krijg overigens geen procentjes van Apple hoor…)

Bijdrager
    stuurt

Als je trust dingen wilt gaan kopen, Dan zou ik ook direct een computer bij de aldi gaan halen!

Ik heb gehoord dat die het soms na een jaar nog doen!! Echt fantastisch! en de service, die is helemaal top, als je computer 4 keer in 1 jaar stuk gaat krijg je gewoon 4 keer hetzelfde kutding helemaal nieuw en gratis!!

Ik zou zo zeggen: Stop de wegwerpmaatschappij! En koop gewoon degelijk spul..

Bijdrager
    Relentless

Heb zelf de TRUST Wireless Laser Mini Mouse for Mac, en nog nooit zo’n fijne muis gehad.
    Zeker een verademing na mn ervaringen met de Wireless Mighty Mouse.

BTW, 2 x laten vallen, waarvan 1 keer van de trap, en doet het nog steeds prima :wink:

Bijdrager
    Zela
    ”Relentless”

Heb zelf de TRUST Wireless Laser Mini Mouse for Mac, en nog nooit zo’n fijne muis gehad.
    Zeker een verademing na mn ervaringen met de Wireless Mighty Mouse.

BTW, 2 x laten vallen, waarvan 1 keer van de trap, en doet het nog steeds prima :wink:

Kijk, dit had ik nodig.

Bedankt voor de bijdrage… werd even bang dat ik toch voor de duurdere OEM versie zou moeten gaan.

MET BALLETJE anno 2008 -_-*

Iedereen bedankt voor de bijdrage trouwens.

Btw, het gaat gewoon via blauwetuf?:)

Bijdrager
    Rub3n

ik zou geen trust toetsenborden of iets dergelijks kopen.

Naar een maand MOET je wel blind typen. Want je kunt staren wat je wil naar zo’n toetsenbord. Maar de letters komen er niet op terug…

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.