6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    e.abrahamse

Ervaring streamen van Mac naar Wii

Wie heeft ervaring met het streamen van Mavc naar Wii. Heb een programma Wii Transfer, maar had nog geen tijd dit te testen. De aankomende dagen wil ik een en ander aan de praat zien te krijgen.

Alvast bedankt, Erwin

Bijdrager
    Pieterr

Ziet er leuk uit, dat Wii Transfer. Als ik een Wii had, zou ik het geprobeerd hebben.

Bijdrager
    Angelzilla

Het is geen antwoord op je vraag, sorry, maar bedankt voor de tip! 8)
    Klinkt erg interessant. Ik ga komend weekend hier ook mee aan de slag.
    Krijgt die aangeschafte internet-optie op de WII ook eens nut…. :|

Bijdrager
    JOR

heb hier ook een wii en ben erg benieuwd naar de resultaten ,ik hou dit topic inde gaten!

met name de foto functie,(sneheid) voor film en muziek heb ik al een betere oplossing

Bijdrager
    iTV

vind het leuk werken maar niet echt een spannend verhaal. als je de lesentie koop denk ik dat het wel leuk word voor
    bijvoorbeeld muziek. films en foto’s vind ik niet echt supper. met het SD kaartje ben je gewoon veel sneller. en het foto kanaal van de wii is veel leuker. de video beelden die de wii geeft met wii Transfer vind ik persoonlijk ook niet zo sexy. maar het is wel heel leuk dat het werkt. enne de app wii transfer werkt wel heel soepel en makkelijk.

Bijdrager
    JaNiintendo

Ik heb eigenlijk alleen maar problemen met WIi Transfer. Ik doe vast iets fout.:angry:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.