12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    wouters

ervaring philips fidelio??

Naast mijn andere vraag over airplay;

heeft iemand ervaring met de Philips Fidelio AD7000.
    Op sommige plekken op internet staat dat mensen alleen muziek kunnen luisteren (en niet internetten enz.)op het moment dat ze muziek luisteren. Andere spreken dit tegen. Iemand het ‘verlossende’ antwoord?

Tnx alvast!

Inactief
    Anoniem

Hou als leidraad dat Philips matig spul maakt dat je links moet laten liggen. Bovendien ziet het er meestal net niet uit.

Bijdrager
    BasiX

Ik heb hem toevallig een maand geleden gekocht. Het bericht dat je geen internet kunt gebruiken tijdens het luisteren is natuurlijk de grootste onzin. Gewoon een opmerking van iemand die er totaal geen verstand van heeft. Na één keer instellen heb je er geen omkijken meer aan. Maakt moeiteloos verbinding met het thuisnetwerk.

Ben eigenlijk meer dan tevreden met het ding. En in tegenstelling tot wat THX-1138 zegt, doet het design niet onder voor de duurdere merken. Sterker nog, in vergelijking met een Sonos is de Fidelio een stuk strakker. Mooi afgewekte brushed aluminium bovenkant met subtiele chrome omlijsting. Wel een persoonlijke mening natuurlijk.

Het geluid is ook alles behalve slecht, maar daar is genoeg over te vinden op internet. Het is mij in iedergeval meer dan meegevallen. En ik ben er dan ook erg blij mee.

Bijdrager
    MBPuser
    THX-1138 op 07 september 2012

Hou als leidraad dat Philips matig spul maakt dat je links moet laten liggen. Bovendien ziet het er meestal net niet uit.

:confused:? Philips maakt juist mooie spullen. En goed ook, beter dan die fantasieloze rommel uit Korea & Japan. Het is niet voor niks dat je je blauw betaalt aan een beetje dikke Philips TV, die dingen zijn van onvoorstelbaar goede kwaliteit..

Bijdrager
    Geux

Ik heb meerdere Philips Fidelio apparaten in huis staan. Nooit problemen, ze bevallen uitstekend.

DS7000 in badkamer. Redelijk geluid, iets te weinig bas. Zeker niet vergelijkbaar met mijn oude Bose Sounddock, maar voor de badkamer voldoende. Heb deze zeer goedkoop 2e hands kunnen kopen. Voor de volle adviesprijs denk ik dat er betere speakers zijn (iHome, Audyssey?) maar hier heb ik geen ervaring mee.

2x DS9800 in woonkamer en kantoor. Mooi design en prima geluid. In mijn ogen beter dan de Zepellin Air die ik hiervoor had, dit komt vooral door het bredere geluidsbeeld.

Airplay werkt 99% van de tijd probleemloos, soms wat haperingen maar of dat aan Wifi netwerk of de Fidelio’s ligt?

Bijdrager
    tafkap72

Ik heb er 2 draaien, echt probleemloos. Soms zijn er storingen in het signaal, maar dat komt volgens mij van het WiFi signaal. Mooi design ook. Storingen in internet is echt flauwekul.

Bijdrager
    wouters

Ontzettend fijn alle raecties, bedankt!
    Ook ervaring icm airplayfunctie SPOTIFY op iOS aparatuur??

Bijdrager
    BasiX

Als het werkt in de ene app werkt het ook in alle andere. Spotify is geen probleem. Ook niet op een Mac.

Bijdrager
    wouters

Heeft spotify op de iphone ook een airplay funcie. Ik kan hier niks over vinden?
    Bedankt voor alle reviews tot zover!

Bijdrager
    TheBigZ

FAQ

Does Spotify Support AirPlay?

The desktop program doesn’t support AirPlay, but the iOS app does. To access the AirPlay menu in the Spotify app, play a song and then tap the “i” button in the top left corner of the screen. If there’s an Airplay-compatible device you can access, the AirPlay icon will appear in the bottom right corner of the screen.

Bijdrager
    BasiX

In Mountain Lion werkt het wel degelijk, aangezien je altijd een AirPlay speaker kan selecteren als output voor geluid.

Bijdrager
    TheBigZ

Klopt.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.