5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    SanderQ

ERvaring met TravelSound?

In de Apple-store zie ik een nieuwe luidspreker-set voor op reis: de Creative TravelSound voor 99 euro’s. Heeft iemand al ervaring met het ding. Komt er een beetje fatsoenlijk geluid uit?

Bijdrager
    joriske

Hoi SanderQ,

Ik heb het ding een paar maanden geleden al eens onder handen gehad om te proberen of we het in het assortiment zouden opnemen in Apple Centre Maastricht, waar ik toen werkte.
    Ik vond het geluid vele malen beter dan wat uit die cheape walkmanboxjes enzo komt, zelfs de bas is best aardig.
    Maar: 99 euro is teveel geld ervoor. Voor een paar euro meer heb je de creature-set van JBL die veel beter klinkt met z’n subwoofer.
    Enige voordeel van de Creative dingen is dat ze echt portable zijn, er zit een flink zooitje penlights in en daar houdt ie het wel een tijdje mee uit. Maarja, in bijv. de auto kun je dan beter weer een aansluitstekkertje voor de autoradio kopen, dat klnikt ook weer beter en is veel goedkoper….

Bijdrager
    KP

als je niet te portable wil kan ik je JBLcreature aanbevelen, mooi design en goed geluid! (niet knalhard, maar mijn 6×3 kamer is volgenoeg met geluid om het onprettig te vinden)

enige minpunt: mega grote adapter..

Bijdrager
    SanderQ

Dank voor de reacties. Het gaat idd zo’n Creature worden.

Bijdrager
    Panthertje
    ”SanderQ”

In de Apple-store zie ik een nieuwe luidspreker-set voor op reis: de Creative TravelSound voor 99 euro’s. Heeft iemand al ervaring met het ding. Komt er een beetje fatsoenlijk geluid uit?

hoi hoi

Nou ik heb ze al tijden, en werkt perfect met super geluid voor zo’n minisetje ook aan je powerbook of iBook.
    zou hem niet bij apple kopen, heb er zelf maar 59 euro incl. voor betaald bij een computerboer. bij mail a mac staan ze ook voor minder dacht 59 ex btw.

tevens zijn ze er nu in wit en alaminium :innocent:

wat betreft de batterijen 2 x mini penlight gaan zeker een uur of 200 mee dat valt ook heel erg mee. thuis gewoon op lichtnet. alles zit nog netjes verpakt in een tasje zodat je ze zo mee kunt nemen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.