6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    HaWollie

Ervaring met reBuy.nl ?

Hallo,

Ik wil binnenkort een aantal vervangings aankopen doen waardoor er Apple apparatuur beschikbaar komt voor de tweedehands markt. Ik kan het één en ander zelf proberen te verkopen via Marktplaats of iets dergelijks, maar ik wil mijzelf het liefst die moeite besparen…

Wat is jullie ervaring met het verkopen van (Apple) apparatuur aan reBuy.nl ?

Alvast mijn dank voor je reactie!

Bijdrager
    KarelWillem

Het kleine beetje moeite wat de verkoop via Marktplaats kost, vertaald zich naar honderden euro’s die zaken als reBuy e.d. je minder geven.

De ervaring is dus dat de inkoop van die winkels – begrijpelijkerwijs – bijzonder laag is.

ReBuy: aan te bevelen of toch niet?

Het Duitse filiaal krijgt opvallend veel slechte beoordelingen, terwijl de Nederlandse variant opvallend veel positieve reacties krijgt (afhankelijk van welke beoordelings-site je bekijkt).

Bijdrager
    Shmoo

Gewoon op Marktplaats zetten, zoveel werk is dat ook niet.

Als je duidelijk bent in je omschrijven. Alleen ophalen, oplichters doe geen moeite, lagere prijs dan normaal, niet zeuren …. dan heb je binnen een dag bijna alles verkocht. Waarschijnlijk verkoop je het dan niet tegen de hoogst mogelijk prijs maar dan ben je er wel vanaf + je hebt er nog meer aan overgehouden dan via ReBuy en dat soort kermis.

Moderator
    Pete.Z

Ik geef 10 euro meer dan rebuy, ongezien. En wat ik dan ook koop, het gaat opMarktplaats en ik pak honderden euro’s winst…..

Maar serieus, niet doen dus, tenzij de meeropbrengst je niet interesseert en je puur voor het gemak gaat.

Overigens hebben de buren van Macfreak ook een mooie verkoop afdeling, als je een wat serieuzer publiek dan op MP wilt hebben.

Bijdrager
    lord anubis

Of bij Tweakers.net of Ebay.nl.

Of zet hier een lijst wat je kwijt wilt. De rest handel je per privé mail af.

Moderator
    Night

lord anubis op 12 oktober 2019 om 14:09

Of zet hier een lijst wat je kwijt wilt. De rest handel je per privé mail af.

Nee nee, dat doen we dus niet. OMT is geen verkoopsite. (zie huisregels)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.