16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Logan Legend

Ervaring met Gba4ios

Hallo,
    Ik heb een vraagje. Ik heb zojuist de app Gba4ios gedownload op mijn 5S.
    Maar Ik vraag mij af, wat jullie ervaringen zijn met deze app. Want wanneer ik de app proberen open te doen kreeg ik een melding dat de born niet bekend is.
    Is de app te vertrouwen en zal het geen schade opleveren aan mijn 5S?

Ik heb het niet via de app store gedownload vanuit deze site:
    http://iemulators.com/gba4ios

En heb de rom van deze site gedownload:
    http://www.loveroms.com/download/gameboy-advance/pokemon-ruby-version-u-/47

P.s. Mijn 5S is niet gejailbreak

Bijdrager
    makasa

Niet gejailbreakt! Dan kan je alleen via de AppStore Apps installeren.

Bijdrager
    Targaryen

@makasa Dit werkt zonder jailbreak! Dit is een webapp en dat werkt gewoon.

Ik heb het net geïnstalleerd op iOS 8.3 op mijn iPhone 6 en het werkt. In de app zelf kun je via het zoekveld de ROM’s downloaden en dan je ze spelen.

Geblokkeerd
    Anoniem

Nee kan geen kwaad, zijn bekende developers. Je installeert de app via een profile hierdoor kan je apps buiten de App Store om draaien. Gebeurd in grote bedrijven met interne apps altijd op deze manier.

Bijdrager
    Targaryen

Dit werkt geweldig. Wat een nostalgie. Ik heb de GameBoy Advance SP als skin ingesteld. Misschien een tip voor de nieuwspagina? Lijkt me toch dat veel mensen vroegen om Pokémon spellen n.a.v. dat Nintendo artikel laatst…

Geblokkeerd
    Anoniem

Het zal op een geven moment niet meer werken. Dan blokkeerd Apple het certificaat en zal de developer aan een nieuw certificaat moeten komen. Hier gaat soms enkele dagen overheen. Met de komst van Xcode 7 zal het mogelijk worden om zelf een build van gba4ios op je iOS device te zetten. Dan ben je van het certificaten gezeik af. Het bestaat al een hele tijd en er Is al eens geschreven over iets vergelijkbaars.http://www.onemorething.nl/2014/04/nintendo-ds-emulator-nu-ook-zonder-jailbreak-te-installeren/

Bijdrager
    Targaryen

Hmm, ik heb zelf niet de know how om zoiets in elkaar te flansen. Mijn grootste vrees is dat wanneer ik iOS 8.4 installeer, het al niet meer werkt. Iemand die dit kan checken?

Mocht er iemand zich geroepen voelen om zoiets mogelijk te maken met een app… Ik heb er gerust wat geld voor over!;-)

Bijdrager
    Jasperduck78

Ik had Pokemon Leaf Green zover gespeeld dat ik Articuno gevangen had en bij de Elite Four was. De update naar iOS 8.4 heeft alles om zeep geholpen! Balen!:cry:

Bijdrager
    Tuur Tisseghem

Voor een tientje werkt het altijd/ meestal (zonder jailbreak, uiteraard): http://builds.io

Game it!:nerd:

Bijdrager
    Targaryen

Tuur, ik heb die website gezien inderdaad. Is het echt wat er staat: 9,99 dollar en dan kun je blijven spelen? Dan heb ik dat er wel voor over. Ik heb Gold nu bijna uitgespeeld en het zou jammer zijn mocht dat werk teniet worden gedaan bij een update van iOS. Voorlopig kan ik nog wel zonder iOS 8.4. Die Music kan me gestolen worden.:-P

Geblokkeerd
    Anoniem

Het is een tientje per jaar, je download de profile dan word er gevraagd om te betalen. Dan staat er dat het 5 dagen duurt om te valideren (meer richting de 3 dagen in werkelijkheid). Als dat eenmaal Is gebeurd is het een fluitje van een cent. Maar met de komst van iOS 9 kan je het helemaal zelf doen in Xcode 7. Er is een actieve groep gebruikers op http://www.reddit.com/r/gba4ios waar ze je vast kunnen helpen als je tegen problemen aan loopt.

Bijdrager
    Tuur Tisseghem

Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar het lijkt wel goed te werken. Maar misschien best toch wachten tot IOS 9 uit is.

Hou ons op de hoogte, moest je het gekocht hebben!;-)

Bijdrager
    Targaryen

Bedankt Usain. Ik wacht nog even op iOS 9 en dan ga ik zelf eens pielen. Ik heb nog niet geüpdatet naar iOS 8.4 omdat ik anders mijn savegames kwijtspeel. Wat ik daarnet heb getest is de Wireless Link en dat werkt enkel tussen iPhones. Niet tussen een Samsung en een Android. Da’s spijtig want ik had enkele trades nodig. Nu ja… er zijn nog altijd gamesharks.

Bijdrager
    Tuur Tisseghem

@Targaryen

Werkt GBA4IOS nog steeds bij jou? Op mijn iPhone 6 (IOS 8.4) werkt het niet meer, wat me ‘normaal’ lijkt (door de update dus…). Maar op mijn iPad Mini (iOS 8.1 of 8.2), lijkt het ook niet te werken…:-(

Maar goed, ik speel toch liever op de echte console…:-)

Ik weet niet of je deze site kent? Toffe mens(en), ken ze zelf een beetje…:-) Ik kan misschien zelf een kleine korting regelen. (een klein beetje spam mag wel zeker?:-P )

Bijdrager
    Targaryen

Bij mij werkt het nog steeds op mijn iPhone 6 (iOS 8.3):

* Ik heb ooit eens in een vlaag van puberale waanzin mijn GameBoy Advance SP verkocht. Daar heb ik zo nu en dan eens spijt van en dan biedt deze emulator echt wel een hele hoop plezier. iOS 8.4 biedt toch geen functies die ik nodig heb. Ik wacht wel tot het najaar. Mochten ze hem dan werkend krijgen definitief, dan kan ik upgraden bij iOS 9. Het ging trouwens om een 2e generatie SP, eentje met een verbeterde achtergrondverlichting. De meeste consoles die je online nog vindt, zijn meestal van belabberde kwaliteit.

Bijdrager
    Targaryen

Zonde, mijn telefoon is vannacht uitgevallen door een platte batterij. Bij het opnieuw opstarten van de telefoon werd alles gewist. Daar zit je dan met een party met Pokémon van lvl 60+ en 2/3 legendary dogs… Nu ja, ik ga 8.4 installeren en tegen iOS 9 probeer ik het nog een keer. Ik had het spel in principe toch uitgespeeld…

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.