9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Chester16

Ervaring met FedEx Kinko’s

Hi,

Ik wilde graag een document van zo’n 16 pagina’s laten afdrukken en laten inbinden bij FedEx Kinko in Rotterdam. Heeft iemand ervaring met FedEx Kinko’s? En weet iemand waar ik een tarievenlijst kan vinden. Ik heb al gekeken op hun site, maar ik kon daar geen lijst met tarieven vinden.

Alvast bedankt:D

Bijdrager
    palahala

Off-topic: ik kende de naam Kinko’s tot voor kort helemaal niet, maar in de VS hebben ze die naam alweer vervangen door iets anders (iets met Office ofzo, flauw). Bestaat blijkbaar ook al langer in Nederland?

Bijdrager
    macjk

neem veel geld mee die kinko is echt duur. Volgensmij zijn andere copyshops voordeliger. (me zus heeft er 2 maanden geleden een 60 pagina’s laten drukken was tegen de 50 euro kwijt.)

Bijdrager
    Speedooo

Voor me school bind ik daar mijn verslagen in en dat is niet zo duur, maar voor de rest is het hartstikke duur (ook het afdrukken van gewone A4)! Ik heb wel daar mijn poster uitgeprint, het was wel goed geprint vond ik.

Bij de FedEx kinko ligt er een folder met de prijzen, die moet je als je langsloopt eens pakken

Bijdrager
    ATT
    ”Speedooo”

Voor me school bind ik daar mijn verslagen in en dat is niet zo duur, maar voor de rest is het hartstikke duur (ook het afdrukken van gewone A4)! Ik heb wel daar mijn poster uitgeprint, het was wel goed geprint vond ik.

Bij de FedEx kinko ligt er een folder met de prijzen, die moet je als je langsloopt eens pakken

Daarnaast is mijn ervaring alleen maar negatief met deze specifieke shop. Onvriendelijk personeel, vaak printers kapot en extreem hoge prijzen. Ze zeggen ook gewoon openlijk dat ze eigenlijk alleen nog maar bedrijven willen doen.
    Ik ga nu dus maar naar de copy shop (tegenover CODARTS, loop afstand van CS).

Bijdrager
    Rinzwind

Hmz ik heb zelf geen ervaring met ze maar toen ik de topic titel las moest ik meteen aan een webcomic die ik van de week las denken, die ging ook over een fedex kinko’s

Linkje (lees ook de complete rant die er onder staat)

Inactief
    Anoniem
    ”palahala”

Off-topic: ik kende de naam Kinko’s tot voor kort helemaal niet, maar in de VS hebben ze die naam alweer vervangen door iets anders (iets met Office ofzo, flauw). Bestaat blijkbaar ook al langer in Nederland?

FedEx Office :)

Bijdrager
    spieren

copyrette weteringschans

Bijdrager
    Tralala3

Misschien moet je http://www.print123.nl eens checken. Volledig online bestellen en niet duurder dan ‘normale’ copyshops.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.