4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Brac

Error reporting 0,0

Ik gebruik de Apache die ingebouwd zit in Mac OS X en daarop heb ik PHP geïnstalleerd. Het werd goed, het enige probleem is dat er op geen enkele manier foutmeldingen uit te krijgen zijn. Ook als ik error reporting e_all bovenaan een bestand zet komt er geen enkele foutmelding uit rollen.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Bijdrager
    computer space

Weet je zeker dat de nieuw geinstalleerde PHP draait en niet de reeds ingebouwde versie? Of dat je juist de config van de ingebouwde hebt gewijzigd terwijl je de nieuwe versie hebt draaien?

Bijdrager
    inactiveaccount

display_errors = On in de php.ini
    Dit kan niet via php bestand, want Fatal errors voeren geen php code uit, ergo: die commando’s ook niet. Het ‘kan’ natuurlijk wel, maar is wel vrij zinloos. Ook soms door output fouten van persoonlijke kant is het soms verstandig de broncode van de output te bekijken (afhankelijk van de situatie, maar dan nog).

Bijdrager
    Brac

Ik heb display errors op On gezet, maar nog geeft hij ze niet weer. In phpinfo() blijft display_errors ook op Off staan. De php versie in phpinfo() is 5.1.6 (universal) dus niet de meegeleverde versie. De php.ini die ik bewerk staat in de map usr/local/php5/php.ini. Ik heb de persoonlijke webserver via systeemvoorkeuren herstart.

Edit: ook de computer helemaal opnieuw opstarten haalt niks uit

Wie weet raad?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.