17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    essiw

error ipod songteksten zien alleen de titel van het nummer

Ik heb een probleem met songteksten zetten op men ipod, bij sommige liedjes krijg ik alleen de titel van het nummer te zien. bij de meeste nummers gaat alles goed maar sommige niet? waar kan dit aan liggen en hoe verhelp ik dit?

Ik heb de nieuwste itunes, een ipod video 30 gig (1e ipod die video had) en mac os 10.4.11

Bijdrager
    essiw

niemand?

Bijdrager
    Alissa

Je moet eens proberen om bij iTunes, rechtermuisknop en dan info.
    Er staat dan titel, artiest en album, zo niet kun je dat zelf invoeren.

Bijdrager
    essiw

euh? ik voer de songteskt in… wat heeft dat met titel, arties en album te maken? ik voerde de songtekst btw handmatig in omdat et niet bekende bands zijn

Bijdrager
    essiw

iemand?

Bijdrager
    essiw

iemand die hier iets van weet? zou graag ook de songteksten bij die nummers willen zien op men ipod ^^

Bijdrager
    Pieterr

Inhoud in iTunes afspelen en beheren

Elk audio- of videobestand in iTunes heeft een aantal instellingen en tags die gemakkelijk kunnen worden gewijzigd. Deze opties kunnen worden opgeroepen door een willekeurig bestand te selecteren in een van de iTunes-browservensters en vervolgens “Info tonen” te kiezen in het menu Bestand. U kunt songteksten en illustraties toevoegen en speciale afspeelopties instellen. Op de tab Info kunt u gegevens over het bestand bewerken, zoals de naam van de artiest en het album.

Bijdrager
    essiw

zou je alsjeblieft eerst men vraag willen lezen in plaats van alleen de titel?;)
    zoals ik al eerder zei, ik heb de songteksten handmatig tegevoegd Ze staan dus in het info venster maar bij sommige albums geeft hij alleen de titel van het liedje weer bij de songtekst op men ipod

Bijdrager
    essiw

bump

Bijdrager
    Pieterr
    ”essiw”

Ik heb de nieuwste itunes, een ipod video 30 gig (1e ipod die video had) en mac os 10.4.11

De iPod Video 30GB ondersteunt niet de weergave van songteksten. Deze feature zit pas in de iPods sinds september 2007 (iPod Nano 3G).

Bijdrager
    essiw
    ”Pieterr”
    ”essiw”

De iPod Video 30GB ondersteunt niet de weergave van songteksten. Deze feature zit pas in de iPods sinds september 2007 (iPod Nano 3G).

als hij et niet ondersteunt, waarom krijg ik dan bij 1300 van men 1350 nummers een songtekst op men ipod? de software is meerdere keren upgedate, denk dat het daarbij is gekomen dat hij songteksten kan weergeven;)

Bijdrager
    Pieterr

Misschien zie ik iets over het hoofd dan.
    Kun je eens uitleggen hoe je songteksten te zien krijgt op je iPod?
    (Ik heb zelf een iPod Video 60GB, dwz uit dezelfde periode als de jouwe.)

Bijdrager
    JDVM

Je zet ze er in iTunes bij (info > songtekst).
    Dan druk je op je iPod een paar keer op de middelste knop totdat de songtekst tevoorschijn komt (net als albumillustraties enzo).

Bijdrager
    essiw
    ”Jurriaandvm”

Je zet ze er in iTunes bij (info > songtekst).
    Dan druk je op je iPod een paar keer op de middelste knop totdat de songtekst tevoorschijn komt (net als albumillustraties enzo).

precies zoals hij zegt. (of je doet het met de widget “Sing that iTune!”)
    alleen bij 2 albums krijg ik aleen de titel van de songtekst te zien

Bijdrager
    Pieterr

@Jurriaandvm en essiw: Jongens, jullie hebben helemaal gelijk!
    Ik heb net even de songtekst toegevoegd aan een liedje, en die op onze iPod Video 60GB gezet, en inderdaad: ik krijg de tekst te zien (na de album art) door een paar keer op de middelste knop te drukken. Weer wat geleerd.:-)

Bijdrager
    JDVM

Essiw: wat ik zou proberen is de songtekst van de betreffende nummers eerst te halen, en daarna opnieuw toe te voegen.
    Misschien is er iets misgegaan tijdens het wegschrijven van de data door iTunes.
    Daarna kun je ook proberen de nummers van je iPod af te halen en ze er opnieuw op te zetten.

Bijdrager
    essiw

@Jurriaandvm hoe haal ik de songtekst helemaal weg? gewoon et veld leegmaken? en dan op ok drukken en de tekst er weer in gooien? wat ik ook vreemd vind is dat het allemaal in 2 albums is… (en geen enkel liedje van dat album geeft een songtekst weer)

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.