8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Rutger1981

Error code -36

Hallo mensjes … ik heb een probleempje… ik kan niets meer van mijn extrene HD halen of er op zetten… als ik dat probeer krijg ik het volgende: The finder cannot complete the operation because some data in “naam van het bestand” could not be read or written. (error code -36).

Heeft dit te maken met HD beschadiging… of software matig of permissies… het is sinds vandaag dat hij dit zo doet… nu heb ik hem geformateerd (HSF extended) maar nog steeds het zelfde probleem… Het is een LAcie (porsche) van 40GB. via FW. Thanx… oh kan ik die code ergens achterhalen wat dat betekend.?

Bijdrager
    BartSmakman

Die code kreeg ik vandaag ook te zien. Probeerde verbinding te maken met een server maar mn internet kabeltje lag naast mn imac :sealed:

Zoiets simpels (het niet juist aansluiten van de apparaatur) zal het wel niet zijn. Toch?

Bijdrager
    Rutger1981

Sommige bestanden pak hij wel andere weer niet wat ik heel vreemd vind… Hij pakt ze met hoofdletters… met exetensie in de naam … sommige wel sommige niet maar het is niet te zeggen welke niet welke wel…:(

Moderator
    Koen van Tongeren

zou het de vervloekte laatste security update zijn?

Bijdrager
    Rutger1981
    ”Koen

zou het de vervloekte laatste security update zijn?

Ik doe altijd alle updates… dus zou groot kans zijn dat het de issue is.:(

Bijdrager
    Roggie

Ik heb het heel af en toe ook wel eens met foto’s uit mijn camera. Ik krijg de melding bij foto’s bij het kopieren van mijn compact flash kaartje naar mijn computer. Diezelfde foto’s kan ik op mijn CF kaart ook niet zien in mijn fotobrowser. Het heeft niks met de securityupdate te maken, maar meer met beschadigde bestanden denk ik.

Bijdrager
    Buzz

Hier een Apple Knowledge Base artikel over de Error -36:
    -36 error when syncing iPod in iTunes

Het gaat wel over de iPod en iTunes, maar het is denk ik toch wel het lezen waard. Het komt erop neer dat de -36 error betekent dat er van alles mis kan zijn met de bestandsoverdracht, en er staan ook een aantal suggesties om het te verhelpen.

Bijdrager
    Rutger1981

Het schijnt dat als ik mijn iSight er uit haal en alleen de HD heb draaien dat hij het wel doet… Ik denk eigenlijk dat de iSight te veel stoom vergt … ookal doet hij niets. De HD moet zijn stroom ook via de FW krijgen dus misschien daarom dat hij de lost connection error kreeg. Thanx voor het mee denken.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.