9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    sedikit

Error bij verzenden PB op MacOSX.nl

Ik wil een PB verzenden, hier op MacOSX.nl, maar krijg bij diverse pogingen steeds dit bericht:

Ran into problems sending Mail. Response: 502 Error: command not implemented

DEBUG MODE
    Line : 126
    File : smtp.php

Wat heeft dat te betekenen, en wat kan ik er aan doen om deze storing op te heffen?
    Alvast mijn grote dank!

Bijdrager
    edward00

smtp = iets met email, raar dat het bij PB staat. Het gaat niet best met MacOSX.nl :cry: maybe de beheerders ff bellen/mailen/faxen etc?

Bijdrager
    lowfi

Ik krijg het vanmiddag ook 2x bij een normaal forumbericht. Uiteindelijk stond het er wel.

Bijdrager
    vogel

Tja sedikit, nu heb ik zes berichten… :wink:
    Nog bedankt he, hahaha. Volgens mij is het een probleem met re-directen want verder werkt het allemaal wel.

Bijdrager
    sedikit
    ”vogel”

Tja sedikit, nu heb ik zes berichten… :wink:
    Nog bedankt he, hahaha. Volgens mij is het een probleem met re-directen want verder werkt het allemaal wel.

Nou, de volgende zou dan nu onderweg moeten zijn!!
    Maar het ligt dus niet aan mij, maar aan de site. En dat is een geruststellende gedachte.

Bijdrager
    computer space

Hier ook errors, maar alles komt wel aan :?

Bijdrager
    de mossel

Excact hetzelfde hier.
    Foutmelding: maar toch gepost.

Bijdrager
    wilko

Deze melding heeft te maken met het feit dat er (blijkbaar) geen email kan worden verzonden met de mededeling dat er een bericht is naar de ontvanger.
    Wordt het niet eens tijd om over te schakelen naar een serieuzer forumpakket?

Bijdrager
    Sama

Dankzij deze error melding staat mijn reactie nu drie keer op het forum “Overige software” onder het onderwerp”Maar weer eens spellingscontrole Word”. Trouwens dat probleem is nog niet opgelost, wil iemand zich daar nog eens ocver buigen?? :innocent:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.