10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Moderator
    Night

[via omweg opgelost] Error -1 bij update naar iOS 10.3

Rare toestand:

• iTunes vindt dat mijn iPhone 5 een update naar iOS 10.3 moet hebben:

• de Iphone vindt het niet nodig om te updaten:

Bij het aanklikken van Update in iTunes wordt na download eerst een backup gemaakt om vervolgens te stranden met error -1:

• Er is ruim 4,7 GB vrije “schijf”ruimte op de iPhone (3 GB is vereist).
    • iMac is herstart zonder resultaat.
    • iPhone is herstart zonder resultaat.
    • Opnieuw proberen zonder resultaat.
    • Meest recente versie iTunes.
    • Foutmeldingpagina Apple levert niets op.
    • Google zoeken naar error 1 i.c.m. iOS 10.3 levert geen resultaten.
    • Andere USB kabel geprobeerd zonder resultaat.
    • Via IPFW updaten lukt ook niet.
    • Restore iPhone in DFU mode geeft óók error -1.
    • Complete reset (wissen van alle data en programma’s; dus een ‘verse’ iPhone) en vervolgens via iTunes updaten geeft ook error -1.

Iemand suggesties?

Bijdrager
    puccini

10.3 werkt niet op een 5

Bijdrager
    Hansi2124

Echt wel. Heb mijn iPhone 5 gisteren deze upgrade laten doen via iTunes.

Bijdrager
    puccini

Bijdrager
    Hansi2124

Ik lees daar:
    “Opvallend is dat Apple de eerste beta van iOS 10.3.2 niet beschikbaar heeft gesteld op de iPhone 5″

Bijdrager
    Hansi2124

Moderator
    Night

De iPhone 5 wordt volgens Apple ondersteund bij de 10.3 update. Er zijn ook berichten van mensen waarbij de update op een ‘5’ wél gelukt is.
    Het vreemde is dat ik in WIndows ook iTunes heb geïnstalleerd. Als ik daar kijk is 10.2.1 de laatste update voor deze telefoon (terwijl dit juist een tip op het internet was om 10.3 geïnstalleerd te krijgen). Kennelijk zijn niet alle versies van iTunes het met elkaar eens…

Bijdrager
    Shmoo

Ik kreeg de iPhone 5c ook niet geüpdatet naar 10.3 omdat ik via WiFi aan het proberen was. Steeds die melding dat ik up to date was. Ik heb hem maar gekoppeld aan iTunes en toen lukte het wel. (dat was vandaag ergens rond de middag)

Mogelijk hebben ze de update nu compleet ingetrokken dus ook voor iTunes downloads.

Moderator
    Night

[update]

Het is gelukt door in Parallels een Windows 7 VM aan te maken en de telefoon vanuit iTunes voor Windows uiteindelijk te updaten.

Windows? Ja, Windows.

Schande, Apple….

[/update]

Bijdrager
    Macwerk

Is Apple de weg kwijt?

Voor iedere scheet komt er een update, en het gaat mij iriteren onderhand.

Weglopen naar Android is mij teveel van het goede, en ik wil Apple best ondersteunen in het herwinnen van de kwaliteit.
    Bij de update naar 10.3 heb ik al aangegeven feedback te willen geven.

Zo vind ik bij music niet de knop shuffle, repeat, en repeat1. Of ik moet 100 schermen wegvegen voordat ik er ben.
    Ook kantelt het scherm niet bij horizontaal. (alleen bij video).

Bij mijn iPad vind ik het iritant dat er nu twee opveeg schermen zijn van onderuit. Vroeger veegde ik 1 maal van onder naar boven en had ik alles binnen handbereik.

Het is dat ik nu nog durf te updaten, maar ik erger me steeds aan die update meldingen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.