10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    wout

Ericsson T-610 docking station op Mac?

Voor ik het koop wil ik wel weten of het werkt op mac:

Het dock station voor de Sony Ericsson T-610.

Iemand ervaring hiermee?

Bijdrager
    Reinier

Geen idee, wist niet eens dat er een dockingstation bestond. Bluetooth werkt perfect met de mac en de t610. Er is al een topic over de T610, misschien staat daar je antwoord.

Bijdrager
    wout

Die docking station kan je gewoon aansluiten via USB en die laadt tegelijkertijd ook de batterij…

Ik ga ff uitzoeken over die Bluetooth.

Bijdrager
    EagerB0bNerd
    ”wout”

Die docking station kan je gewoon aansluiten via USB en die laadt tegelijkertijd ook de batterij….

het leuke van de T610 is juist dat je hem DRAADLOOS kan verbinden met je mac. Dat je ook kan opladen via zo’n dockingstation zie ik niet als een voordeel. Koop voor €25 een bluetooth adapter bij MyCom en je bent klaar. Werkt perfekt. Nog leuker is het om je Mac te besturen via je T610
    ziehttp://homepage.mac.com/jonassalling/Shareware/Clicker/

Bijdrager
    Reinier
    ”EagerB0bNerd”

Nog leuker is het om je Mac te besturen via je T610
    ziehttp://homepage.mac.com/jonassalling/Shareware/Clicker/

Romeo volstaat ook en is gratis (ik gebruik allebei, ik heb ook een licentie Clicker dus.)

Bijdrager
    2manydjs

Ik ken helemaal geen docking station voor de t610 (nieuw?).
    Het enige docking station wat ik ken van SE is voor de P800/900,
    deze werkt niet met de T610 en niet met de mac, alleen P serie en PC’s.
    Zoals al verteld is, is BT een prima alternatief en eigenlijk beter.

Bijdrager
    EagerB0bNerd
    ”Reinier”

Romeo volstaat ook en is gratis (ik gebruik allebei, ik heb ook een licentie Clicker dus.)

Ok, die kende ik niet. Ik heb ook licentie Clicker, dus om nou nog weer met “Romeo” aan de gang te gaan ?

Bijdrager
    Reinier
    ”EagerB0bNerd”
    ”Reinier”

Ok, die kende ik niet. Ik heb ook licentie Clicker, dus om nou nog weer met “Romeo” aan de gang te gaan ?

Romeo is gratis, dus het schaadt niet om het uit te proberen. Ik ga in ieder geval geen update-licenties meer kopen van clicker.

Bijdrager
    Ganymedus

De t610 heeft idd een docking station, en doet het op de mac dusverre ik heb gezien. Je moet em wel aansluiten op je direct usb poorten, dus niet via het toetsenbord, want dan krijgt hij niet genoeg stroom. Maar ik ik zie er geen reden toe om deze aan te schaffen. Hij werkt iets sneller dan bluetooth, maar zoveel data verstuur je niet.

Bijdrager
    wout

Ok, dank aan allen! Het wordt BT.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.