9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    meesje

Eredivisie Live mobiel abonnement

Beste forum leden,

Het nieuwe voetbal seizoen gaat zo starten. Daarom ben ik aan het kijken naar de verschillende abonnementen van Eredivisie Live.

Er zijn drie abonnementen:
    1. via je kabelmaatschappij (ook full hd mogelijk, indien je een hd abonnement hebt)
    2. internet (12,95 p/m)
    3. mobiel (4,95 p/m)

Ik ben voornamelijk benieuwd naar jullie ervaringen met het ‘internet’ en ‘mobiel’ abonnement. Kun je het internet abonnement via airplay op je tv krijgen? Hoe is dan de beeldkwaliteit? Is dit echt HD (zoals op de site vermeld)? Of is dit dicht getimmerd door Eredivisie Live?

Wat zijn jullie ervaringen met het mobiel abonnement? Kan dit alleen gebruikt worden op je iphone? Of ook op je ipad (middels de iphone app of via m.eredivisielive.nl)? Of hebben ze dit ook dicht getimmerd? Hoe is de eventuele beeldkwaliteit van het mobiel abonnement op je ipad?

Alvast bedankt voor jullie reactie. Ik kan de antwoorden op deze vragen nergens terug vinden. Als ik ga google-en kom ik snel terecht op de illegale wijze en dat is mijn vraag niet.

Bijdrager
    AFCA_Rudeboi

Hallo,

Ik heb eredivisie live via ziggo en je kan deze binnekort ook kijken op je iPad en iPhone via de Ziggo app.

De Ziggo app is erg fijn, komen steeds meer zenders bij en de kwaliteit is goed..

Als ik niet thuis ben stream ik de wedstrijden niet ivm databundel..

Wel heb ik een seizoenskaart van m’n cluppie;)

Bijdrager
    Stoklos

Ik weet niet of AFCA_Rudeboi hetzelfde bedoelt, maar je kunt, als je EredivisieLive via Ziggo neemt dit ook op je PC, tablet of smartphone kijken: Eredivisie Live Go

Ik heb het getest op iPhone en iPad via de mobiele site en ik vind het goede kwaliteit. Ik heb het in de Eredivisie Live App voor de iPhone (nog) niet werkend. Of het zoals AFCA_Rudeboi gaat werken in de ZIggo App weet ik niet. Werkt in ieder geval niet in het buitenland.

Mijn seizoenskaart (van AFCA_Rudeboi’s cluppie :-D) heb ik ‘ingeruild’ voor een vrouw en kind, en EredivisieLive dus.

Bijdrager
    AFCA_Rudeboi

Ik zag op de site van Ziggo dat je via de app straks ook eredivisie live kijken..

Nu is dat nog maar met een paar zenders, het werkt erg goed..
    En mijn vriendin hoeft niet naar boven als zij GTST wil kijken en ik iets anders;)

Bijdrager
    Bredewoldski

Ik heb een mobiel Eredivisie Live Abonnement, een Apple TV 2 en een HD ready TV (max 720i).
    Via iPhone 4S Airplay en de Apple TV stuur ik het beeld naar mijn televisie, de kwaliteit is voor mij ruim voldoende en het scheelt een hoop in de abonnementskosten!
    Ik weet niet hoe de kwaliteit is als je een full HD (1080i) TV hebt + apple TV
    De app werkt op de iPhone en iPad.
    Voor een maandabonnement betaal je €4,99 een geheel seizoen kost €39,99

Bijdrager
    meesje

@Bredewoldski
    Bedankt voor deze info! Naar deze ervaring was ik op zoek. Mijn tv is zelf ook HD-ready.

De kwaliteit moet ik dan zelf maar beoordelen. De kwaliteit zal iig wel gelijk zijn aan of beter dan de “illegale” weg wat best beperkingen heeft (hapering e.d.). Voor 5 euro p/m zou ik dat niet willen.

In ieder geval goed om te weten dat ze de airplay functionaliteit niet hebben dicht gezet. Of moet je ‘truc-en’ (eerst een youtube filmpje opstarten en dan airplay kiezen) of kan dit direct vanuit de app van Eredivisie Live?

Hoe is verder de kwaliteit? Heb je (veel) last van haperingen? En loopt het beeld en geluid synchroon als je streamt naar je AppleTV?

Bijdrager
    Bredewoldski

@Meesje Was ff op vakantie:)

Kwaliteit is prima, geen last van haperingen, beeld en geluid loopt synchroon!
    Beeld kan direct via airplay in de Eredivisie Live app (Quicktime) naar de AppleTV gestuurd worden.
    Ziggo abonn + Airport Extreme

Bijdrager
    meesje

@ Bredewoldski
    Bedankt voor de update. Binnenkort maar eens een maandje proefdraaien.

Bijdrager
    meesje

Sinds afgelopen vrijdag heb ik een Apple TV3. Ik kan nu inderdaad probleemloos de Eredivisie Live wedstrijden (Mobile Go abo) vanaf mijn iPhone streamen naar de Apple TV. Het geluid en beeld blijven synchroon lopen. Natuurlijk is de beeldkwaliteit niet full HD, maar wel zeer acceptabel.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.